زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ -

عضو کمیسیون قضایی مجلس

«فانی» توانایی راهبری آموزش و پرورش را ندارد

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر اینکه کاملاً تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان را تأیید می‌کنم،گفت: وزیر آموزش و پرورش انسان خوبی است، اما اینکه بتواند وزارتخانه را راهبری کند، توانایی‌اش را ندارد.

به گزارش سرای نور؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص «تخلفات و بازداشت‌هایی که در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است؟»، اظهار داشت:بنده کاملاً تخلفات را تأیید می‌کنم و در خصوص  استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز مواردی شامل ناتوانی وزیر آموزش و پرورش، به هم‌ریختگی این وزارتخانه، ادارات کل و ادارات آموزش و پرورش، جابه‌جایی‌های بی‌مورد معلمان و مدیران و برخی مشکلات مالی از جمله مشکلات این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش انسان خوبی است، اما اینکه بتواند وزارتخانه را راهبری کند، توانایی‌اش را ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی افزود: قانون اساسی اعلام می‌کند که آموزش و پرورش رایگان است، اما می‌بینیم امروز به سمتی می‌رویم که مدارس دولتی را به بخش خصوصی واگذار می‌کنند و از مردم پول دریافت می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد: معلوم است نگاه جانبدارانه از مردم وجود ندارد و مسائل مالی و مشکلات موجود در آموزش و پرورش باعث طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است و ما آن را دنبال می‌کنیم.

وی در خصوص «پیش‌بینی عملی شدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش»، خاطرنشان کرد: باید رئیس‌جمهور، دولت و مردم متوجه شوند که این وزیر  برای نمایندگان ملت قابل تحمل نیست.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو