زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ -

یک مداح افراطی در زاهدان دستگیر و یک نفر از استان اخراج شد

دادستان زاهدان گفت: با هوشیاری سربازان گمنام اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و با همکاری دستگاه قضایی یک مداح افراطی دستگیر و یک نفر از استان اخراج شد.

به گزارش سرای نور؛ محمد مرزیه  با تائید خبر دستگیری تعدادی از افراد گروه‌های افراطی در حاشیه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در زاهدان افزود: یک نفر از مداحان افراطی دستگیر و یک نفر از استان اخراج شده است.

وی با اشاره به نگاه پیشگیرانه دستگاه قضایی افزود: همچنین تعداد دیگری از عوامل این گروه افراطی با همکاری نیروی های اطلاعات سپاه استان و دستگاه قضایی دستگیر و پس از اخذ تعهد آزاد شدند.

وی گفت: این افراد که تحت عنوان هیات مذهبی در زاهدان از طریق دعوت از مداح های افراطی و حاشیه ای تصمیم به اقدامات ساختار شکنانه و خلاف وحدت در استان داشتند با هوشیاری سربازان گمنام اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان تصریح کرد: کتب و جزوات کشف شده از این افراد نشان دهنده ارتباط آنها با برخی شخصیت‌ها و گروه‌های افراطی بود از این رو خوشبختانه قبل از هرگونه فعالیتی با آنها برخورد شد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو