زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ -

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های تهران در روز جمعه

فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های تهران را در روز جمعه تشریح کرد و گفت: جاده هراز فردا یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش سرای نور؛ سیاوش محبی امشب در شرق استان تهران در خصوص ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی اعمال‌شده در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: در محور هراز کماکان تردد تریلرها ممنوع است؛ همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ مهرماه از این محور ممنوع است.

فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ مهرماه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در این محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه، ۲۳ مهرماه از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محبی در خصوص محدودیت‌ها در محور فیروزکوه نیز گفت: تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه، ۲۳ مهرماه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع بوده و مأموران پلیس راه از تردد این وسایل نقلیه جلوگیری به عمل خواهند آورد.

وی اضافه کرد: مسافران برای بازگشت یا آغاز سفر و رسیدن به مقصد‌های خود از عجله و شتاب پرهیز کنند و با صبر و حوصله و در اولویت قرار دادن شکیبایی در رانندگی، سفری ایمن و‌ بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

محبی ادامه داد: رانندگان در زمان بازگشت از سفر دو تا سه برابر زمان معمول وقت در نظر بگیرند و زمان رانندگی را جزء مسافرت بدانند و بهره لازم را از زیبایی‌های طبیعت حاشیه محورها ببرند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به حجم بالای بازگشت مسافران، هموطنانی که قصد آغاز سفر را در روز جمعه دارند، شروع سفر خود را به ساعات پایانی روز منتقل نکرده و در روشنایی روز اقدام به رانندگی کنند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو