زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ -

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک پرحجم محور رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل/ احتمال تمدید ۲ ساعته محدودیت ترافیکی در این دو محور

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ترافیک خروجی محورهای رشت‌ ـ قزوین‌ ـ آستارا‌ ـ اردبیل و رودسر‌ ـ رامسر پرحجم و نیمه‌سنگین است.

به گزارش سرای نور؛ مهیار رستگار امشب در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی گیلان اظهار کرد: اکنون در بیشتر محورهای گیلان شاهد ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک تمام محورهای ارتباطی گیلان نیمه سنگین است، افزود: ترافیک در محورهای خروجی رشت‌ ـ‌ قزوین، آستارا‌ ـ‌ اردبیل و رودسر ـ‌ چابکسر پرحجم و نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در بقیه محورهای این استان را نیمه سنگین و روان خواند و تصریح کرد: از ابتدای صبح امروز محدودیت ترافیکی در دو محور ارتباطی گیلان اعمال شده است.

وی اعمال محدودیت ترافیکی را در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل عنوان کرد و گفت: محدودیت ترافیکی برای خودروهای باربری و سنگین در این دو محور تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد و در صورت نیاز دو ساعت دیگر تمدید می‌شود.

رستگار با اشاره به اینکه حجم خودروها در دو محور اصلی رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ـ‌اردبیل بیشتر است، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم مقررات را رعایت کنند.

وی رعایت فاصله با خودروی جلویی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: با توجه به تاریکی شب، میزان دید کاهش می‌یابد بنابراین رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان سرعت و سبقت غیرمجاز را حادثه‌ساز خواند و متذکر شد: با توجه به ترافیک نیمه‌سنگین رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو