زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ -

اهدای اینترنت رایگان به شرکت‌کنندگان در سرشماری اینترنتی از فردا

بر اساس وعده مسئولان مرکز آمار ایران اهدای ۲ گیگابایت اینترنت رایگان به شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی ۱۳۹۵ از روز شنبه ۲۴ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش سرای نور؛ رئیس مرکز آمار ایران در نشست خبری اعلام کرده بود، طبق توافقی که بین مرکز آمار ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده، همه کسانی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند از ۲ گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند می شوند.

از روز شنبه ۲۴ مهرماه ثبت نام کنندگان  می‌توانند با وارد کردن کد آماری ۱۲ رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری به آنها تعلق گرفته است و همچنین تعداد اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند.
لازم به ذکر است این اطلاعات در بانک اطلاعاتی مرکز آمار ایران کنترل و تایید آن به اپراتور ارسال می‌شود. سپس از طریق پیام رسان ۳۰۰۰۰۰ به همه کسانی که این فرم را پر کنند برای دریافت اینترنت رایگان اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است به افرادی که برای چند خانوار فرمهای سرشماری اینترنتی را پر کرده اند، حداکثر تا ۱۰گیگا بایت اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد.

مردم باید پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ کنند تا هنگام مراجعه مامورین سرشماری، این کد را ارائه کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو