زمان انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ -

شکنجه وکشف حجاب زنان زندانی شده در مراسم عاشورا توسط ارتش نیجریه

ارتش نیجریه در ادامه سلسله اقدامات سرکوبگرانه خود علیه شیعیان این کشور، اقدام به شکنجه و کشف حجاب زنان بازداشت شده در روز عاشورا می کند.

به گزارش سرای نور؛ منابع آگاه از تشدید اقدامات سرکوبگرانه ارتش نیجریه در حق شیعیان این کشور خبر می دهند.

بر اساس این گزارش طبق اخبار موثق رسیده از زندان های نیجریه، ارتش این کشور با جمع آوری چادرها و مقنعه های زنان دستگیر شده، اقدام به شکستن دست ها و پاهای آنان میکند؛ در حدی که امکان ایستادن و راه رفتن از این زنان عاشورایی سلب شده است.

همچنین ارتش از آنان خواسته برگه هایی را امضا کنند که مهر تاییدی بر عضویت آنان در گروه تروریسستی «بوکوحرام» است و چون با مقاومت این بانوان عاشورایی مواجه میشود، با شدیدترین شکل آنان را مورد شکنجه خود قرار داده است.

به علاوه ارتش با گرفتن فرزندان از مادران و عدم اجازه ملاقات مادران با خردسالانشان که بعضا نوزادان شیرخواره هم در میانشان هست، اقدام وحشیانه ای را در حق آنان انجام می دهد.

گفتنی است یکی از اقدامات وحشیانه اخیر ارتش نیجریه جدا کردن کودکان و نوزادان از مادرانشان  و زندانی کردن آنان در محیط‌های متفاوت است؛ اقدامی که حتی گریه برخی سربازان ارتش را نیز در آورد.

همچنین متعاقب یورش وحشیانه ارتش نیجریه به عزاداران عاشورای حسینی در این کشور، ده ها زن و کودک مجروح در این جنایت هولناک در اسارت ارتش به سر می برند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو