زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ -

فرماندار شهرستان نور بر آمادگی مسئولان شهرستان برای آزادسازی نوارساحلی تاکید کرد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ فرماندار نور با تاکید بر تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی و قضایی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، از آمادگی تمامی دستگاه های شهرستان برای آزادسازی نوار ساحلی این منطقه اعلام کرد.
هادی خنجری در جلسه ساماندهی سواحل شهرستان نور افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی و قضایی شهرستان، تاکنون اقدامات موثری در جهت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ساحلی داشته اند.
وی گفت: سازمان بنادر به عنوان متولی اصلی دریا می تواند با استفاده از تمامی ظرفیت ها در این زمینه ورود کند فرماندار نور همچنین با اشاره به برنامه گردشگری دریایی در این منطقه گفت: نگرانی ما علاوه بر صنعت گردشگری دریایی ، مشکلات زیست محیطی مناطق ساحلی است .
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در این جلسه مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی را یک فرایند مستمر و پویا دانست و گفت: بر این اساس، تصمیمات لازم برای بهره برداری صحیح از تمام ظرفیت های بالقوه مناطق ساحلی و توسعه متوازن گرفته می شود . سیاوش رضوانی ، بررسی روش های مختلف حفاظت از نوار ساحلی در برابر تأثیرات ناشی از وقوع پدیده های دریایی و توجه به الزامات زیست محیطی را از مهمترین اهداف این طرح بر شمرد .

در این نشست که دادستان ، شهردار و مسئولان مرتبط با آزادسازی حریم دریایی شهرستان نور حضور داشتند در خصوص نحوه همکاری دستگاه های ذیربط برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز ساحلی و آزاد سازی سواحل بحث و تبادل نظر شد.

منبع:روابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو