زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور:

رزمایش مدافعان حرم آبان ماه در شهرستان نور برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور از برگزاری رزمایش مدافعان حرم در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به رزمایش مدافعان حرم اظهار کرد: اقتدار  بسیج  سبب امنیت  اجتماعی است و یکی از سرمایه‌های اجتماعی نظام، بسیج است.
وی گفت: بسیجی، که از دل ملت به وجود آمد، بازوی توانمند برای انقلاب در داخل و خارج  کشور است.

 

 

 

 

photo_2016-10-19_14-48-34

 

 

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به  گردانهایی که در این رزمایش نقش آفرینی می‌کنند، یادآور شد: رزمایش مدافعان حرم توسط گردان‌های بیت المقدس ازحوزه برادران و کوثر از حوزه خواهران برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: رزمایش مرحله اول مدافعان حرم ششم و هفتم آبان در ساحل نور  به نام  رزمایش دفاع از ساحل با بهره گیری از همه گردان‌ها برگزار می‌شود و رزمایش مرحله دوم نیز در چمستان ۱۳ و ۱۴ آبان به نام دفاع از کوی و برزن و مقابله با ناآرامی‌هاست که با توجه به  ظرفیت و فرصت‌های هر منطقه، این رزمایش اجرا  می‌شود؛ همچنین رزمایش خواهران در قالب  گردان کوثر نیز با عنوان رزمایش امداد و نجات  صورت می‌پذیرد.

 

 

 
وی هدف از رزمایش مدافعان حرم  را افزایش توان و آمادگی رزم گردان‌های بیت المقدس و کوثر نام برد و تصریح کرد:هدف ما، آمادگی گردان‌ها برای مواقع حساس و بحرانی برای خنثی کردن عملیات دشمن، مقابله با ناارامی‌ها، دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات است.

 

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پایان از قرارگاه پشتیبانی شهرستان با حضور فرماندار و جلسات قرارگاه امام هادی(ع) و همکاری شهرداران، بخشداران و مسئولان در رزمایش مدافعان حرم قدردانی کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو