زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ -

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز شهرستان نور به مناطق جنگی غرب کشور

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: 180 دانش آموز دختردر مقطع دبیرستان برای بازدید از مناطق جنگی غرب کشور از شهرستان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ مجید قلی پور در گفت وگو با خبرنگار سرای نور اظهار کرد: جریان بزرگ فرهنگی راهیان نور یکی از حساس‌ترین و پر مخاطب‌ترین عرصه‌های تأثیرگذار در فرهنگ عمومی کشور است که از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی رصد می‌شود.

 

وی گفت: این جریان، کشش و جاذبه به سوی شهدای هشت سال دفاع مقدس و زمینه فضای پاک و مقدس را برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و اقصی نقاط جهان فراهم آورده است.

 

 

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به راهیان نورافزود: اعزام راهیان نور سبب آشنایی نسل جوان و نوجوان با مفاهیم بالای جهاد در راه خدا، ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه جهانی می‌شود.

 

 

 

 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b1%db%b8_%db%b1%db%b6%db%b1%db%b3%db%b2%db%b3

 

 

 

 

 

این مسئول یاد آورشد: مهمترین وظیفه ما انتقال دستاوردها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

مجید قلی پور خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ جهاد، شهادت، بصیرت، ولایت پذیری و مقاومت را که از ویژگی‌های برجسته رزمندگان بوده، درجامعه تزریق کنیم، انقلاب و کشور ما از هرگونه تهدید داخلی و خارجی بیمه می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های راهیان نور تصریح کرد: راهیان نور دانش آموزان یکی از بارز ترین، ماندگارترین و اثر بخش‌ترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در ادامه اظهار کرد: شهرستان نور در مرحله اول اعزام راهیان نور ۱۸۰ دانش‌آموز دختر در مقطع دبیرستان را با چهار اتوبوس از شهرهای نور و چمستان، با همکاری مدیریت آموزش و پرورش در نور و چمستان برای بازدید از مناطق جنگی غرب کشور اعزام کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو