زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور خبر داد

ثبت نام بیش از ۲۴ هزار خانوار شهرستان نور در سرشماری اینترنتی

فرماندار نور در جلسه شورای اداری شهرستان از مشارکت 24 هزار و 169 خانوار در سرشمار اینترنتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در جلسه شورای اداری شهرستان نور گفت: با توجه به انجام مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس  و مسکن، تاکنون ۷۶ هزار و ۷۱۵ نفر به عبارتی ۲۴هزارو ۱۶۹ خانوار ثبت نام کردند و از این  تعداد ۳۸ هزار و ۱۸۹ نفر مرد و ۳۸ هزار ۵۲۶ نفر زن هستند.

 

 

وی افزود: این آمار مشارکت ۶۸ درصدی مردم شهرستان نور در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی  نفوس و مسکن را نشان می‌دهد که در استان مازندران، رتبه دهم را داراست.

 

 
فرماندار نور، اساس مدیریت و برنامه ریزی کشور را بر اساس سرشماری برشمرد.

 

 

 

 

 

 

 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b1%db%b0%db%b5

 

 

 

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در قالب بسته‌های حمایتی از واحدهای تولیدی حمایت می‌کند و از  مجموع  واحدهای تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی، ۱۸ واحد، تسهیلات و وام  دریافت کرده و  باقی واحدها نیز برای دریافت تسهیلات در بانکها مراحل اداری را طی می‌کنند تا به یک منبع مالی دست پیدا کرده و روند تولید گسترش یابد.

 

 

 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b2%db%b3%db%b7%db%b5%db%b4

 

 

 
وی همچنین به تقدیر وزیر صنعت،معدن و تجارت از استاندار مازندران در رابطه با پیگیری‌های انجام شده  از بسته‌های حمایتی رونق تولید اشاره کرد و افزود: استان مازندران  در این حوزه  حائز رتبه برتر در کشور شده است.
خنجری گفت: در بخش صنعت از ۴۵ واحد تولیدی، ۳۶ واحد موفق به اخذ  مصوبه  از کارگروه استان به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ۳ واحد  نیز  موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۲ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون  تومان  شده اند.

 

 

 

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b1%db%b2%db%b3

 

 

خنجری تصریح کرد: با توجه به  شروع فصل بارش‌های پاییزی، شاهد آبگرفتگی‌هایی درسطح شهر هستیم  که شهرداری‌ها باید با اقدام  سریع، تجهیزات و نیروهای  انسانی، آمادگی کامل داشته باشند.

 

امام جمعه  نور  در ادامه گفت: کسانی که  به عنوان کارگزاران و  مسئولان  امور  در شهرستان  فعالیت می‌کنند باید  در  مناسبت‌ها، حضور  معنوی و فیزیکی فعال داشته باشند.

 
وی  افزود: مدیران باید دارای فاکتورهای مختلفی باشند که نخستین آن خودسازی است.
حجت الاسلام امیری ارجمند خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها از حضور و شرکت در نماز جمعه شانه خالی نکنند چرا که مردم  انتظار دارند تا حضور مسئولان را در این امر مهم را شاهد باشند.

در پایان این جلسه از مدال آوران پارا المپیک ریو توسط  مدیران دستگاه ها تجلیل به عمل آمد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو