زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ -

«هیلاری کلینتون» به اسرائیل کاملا وفادار است

نماینده سابق کنگره آمریکا با معرفی ترامپ به عنوان یک عوام فریب، پیش بینی کرد کلینتون پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با اختلاف اندک، برجام را به عنوان توافقی برد- برد ادامه خواهد داد.

به گزارش سرای نور؛ پس از مشخص شدن نتیجه دوئل سرنوشت ساز «سه شنبه بزرگ» و راه یافتن «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» نامزدهای منتخب انتخابات درون حزبی آمریکا به رقابت های نفس گیر کنونی برای تسخیر کاخ سفید، اهتمام رقباء نیز برای جلب تعداد بیشتری از آراء مردم به اوج خود رسیده است؛ تا جائیکه که برای پیمودن این راه از هیچ اقدامی علیه یکدیگر دریغ نمی کنند.

در این شرایط، انتشار ویدئوهایی مبنی بر اظهارات نامزد جمهوریخواه درباره زنان با واکنش های متفاوت مواجه و علاوه بر افشای برخی از ویژگی های شخصیتی «دونالد ترامپ»، به دستاویزی برای بهره برداری رقیب دموکرات وی نیز مبدل شده است.

«جیمز چارلز اسلتری» نماینده سابق کنگره آمریکا و عضو شورای روابط خارجی این کشور درباره آثار و تبعات ویدئوهای اخیر پیرامون سخنان «دونالد ترامپ» درباره زنان و نقش این ویدئوها بر افت محبوبیت این نامزد جمهوریخواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، گفت: افراد بسیاری از ادامه تلاش های «دونالد ترامپ» در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از افشای اظهارات جنجال آمیز وی درباره برخی موضوعات از قبیل سخنان جاهلانه و توهین آمیز وی علیه زنان متعجب هستند.

وی در خصوص این موضوع که چرا علیرغم سخنان غیراخلاقی ترامپ ولی هنوز رقیب قدرتمندی برای هیلاری کلینتون است تصریح کرد: به عقیده من چنین اوضاعی نشان می دهد که «هیلاری کلینتون» تا چه اندازه در افکار عمومی از عدم محبوبیت برخوردار است. من تا کنون هرگز دو نامزدی که تا این میزان از فقدان مقبولیت در انظار مردم برخوردار باشند، ندیده ام.

نماینده سابق کنگره آمریکا درباره ادامه فعالیت های ترامپ به عنوان یک رقیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیرغم فشارها و افشاگری های زیاد علیه وی و اینکه چه گروه هایی به وی رأی می دهند؛ خاطر نشان کرد: تعداد زیادی سفیدپوست می شناسم که علیرغم کارهای طاقت فرسا و یَدی که انجام می دهند، از وضعیت اقتصادی خود ناراضی هستند. این افراد معتقدند مدت های مدیدی است که در سیاست مغفول واقع شده اند. این افراد از ترامپ حمایت می کنند که البته حق دارند.

عضو پیشین مجلس نمایندگان آمریکا ادعای ترامپ درباره اقدام هماهنگ رسانه ها در راستای تخریب شخصیت وی را اینگونه تشریح کرد: به هر حال، نمونه های ترامپ در کشورهای مختلف جهان نیز وجود دارند؛ کسانی که عوام فریبی کرده و به اقتضای زمان حرف می زنند. البته کماکان بر این باورم که هیلاری اگرچه با آرای نزدیک الکترال پیروزِ میدان خواهد شد، آرای مردم نیز آشکارتر می شود.

وی در ادامه برخی از اقداماتی که لازم است پس از مشخص شدن برنده نهائی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به انجام برسد را اینگونه توصیف کرد: آمریکا پس از اتمام انتخابات، اقدامات آشتی جویانه سیاسی جدی را به انجام خواهد رساند. به نظر من هیلاری به برجام پایبند خواهد ماند و درک می کند که شرایط باید بُرد- بُرد ادامه یابد. از سوی دیگر، وی کاملاً به حمایت و دفاع از اسرائیل پایبند خواهد بود.

وی در پایان افزود: امیدوارم ایران نیز بتواند هدایت گر سازنده و مفیدی در زمینه یافتن راهکاری برای پایان دادن به خشونت ها در سوریه به شمار آید.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو