زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

رضایت مقام معظم رهبری از ناجا، مرهون زحمات کارکنان وهمسران آنهاست

فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدرشناسی از نقش همسران فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، نقش آنها را بسیار مهم، موثر و ارزنده خواند گفت: رضایت مقام معظم رهبری از ناجا، مرهون زحمات آن‌هاست.

به گزارش سرای نور؛ سردار حسین اشتری در دوره بصیرت استان قم و در جمع همسران فرماندهان و مسئولان ناجا، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند امنیت از ارکان اصلی کشور است و نیروی انتظامی مهمترین نقش را در امنیت برعهده دارد، اظهارداشت: ناجا افتخار نظم، امنیت و آرامش را برعهده دارد.

وی افزود: کشور ما به برکت خون شهداء، رهبری داهیانه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همکاری و هماهنگی سازمان ها و نهادهای نظامی و انقلابی و نیز عنایت پروردگار از امنیت کامل برخوردار است و در این امنیت نیروی انتظامی نقش اصلی و کلیدی را برعهده دارد.

فرمانده ناجا تاکید کرد: رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی را مرهون زحمات شما و همسرانتان می دانم، اقدامات این نیرو برای آرامش و آسایش مردم است که این به نوبه خود کاری بزرگ به شمار می آید.

سردار اشتری به حضور گسترده نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: ماموریت هایی که این نیرو برعهده دارد، هیچ سازمانی ندارد.

وی ضمن قدرشناسی از نقش همسران فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، نقش آنها را بسیار مهم، موثر و ارزنده خواند و افزود: واقعاً همسران شما ولایتمدار، کارآمد، متدین و از بهترین ها هستند، دل آنها مالامال از خدمت است؛ به عنوان فرمانده هیچ دل نگرانی از آنها ندارم و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کسانی که در نیروی انتظامی زحمت می کشند مجاهدین فی سبیل الله هستند که این تعبیر خیلی بزرگی است.

فرمانده ناجا ادامه داد: نقش خانواده در موفقیت فرماندهان بسیار موثر است، به تازگی که خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم سه بار اظهار رضایت کردند، فکر می کنم ایشان فرمودند نقش همسران در این موفقیت ها ۵۰ درصد مهم بوده که از طرف من از آنها تشکر کنید.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال ۲۵ میلیون خدمت ارائه می دهد، افزود: گرچه کار ما اجرایی و عملیاتی است و خدماتی نیست ولی خدمتی که به مردم ارائه می دهیم از سایر دستگاه ها بیشتر است .

فرمانده ناجا با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال، ۱۳ میلیون تماس با پلیس گرفته شده، گفت: طی این مدت، ۴۵۰ هزار تماس با ۱۹۷برقرار شد که به همه آنها پاسخ داده شده و ۸۰ الی ۹۰ درصد تماس ها رسیدگی شد که این امر حاکی از ارتباط استثنائی نیروی انتظامی با مردم است .

وی با بیان اینکه باب شهادت تنها در این نیرو باز است و این افتخار نصیب هر کسی نمی شود، گفت: علی رغم اینکه ۲۵ درصد به ماموریت های ناجا اضافه شد، ۵۰ درصد شهدای ما کاهش پیدا کرده است؛ با آموزش های لازم و استفاده از ابزار درصدد هستیم که کمترین خسارت را نیرو در ماموریت ها متحمل شود.

سردار اشتری، آرامش در خانواده را رکن و اساس یک مدیریت خوب دانست و افزود: این آرامش تاثیر مستقیم در عملکرد فرماندهان دارد، اگر نقش پشتیبانی کننده و همراهی و هماهنگی همسران شما نباشد موفقیتی در کار نیست.

فرمانده ناجا با اشاره به قیام اباعبدالله الحسین (ع) و همراهی خانواده ایشان در این حرکت عظیم، ابراز داشت: با نگاهی به زوایای قیام اباعبدالله الحسین (ع) پی به اتحاد و همبستگی اعضای خانواده ایشان می بریم بنابراین اگر هر کاری را با هم انجام دهیم قطعاً موثر است؛ هر چقدر عشق به کشور و ولی امر و امامتان دارید باید این همبستگی ادامه دهید.

وی خطاب به فرماندهان ناجا و همسران آنها، گفت: باید مراقب دشمن باشید، دشمن امروز خانواده را هدف گرفته خصوصاً خانواده هایی که پاسدار ارزش ها در خط ولایت رهبری هستند؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها در فرمایشات خود تاکید کردند که مراقب شبیخون، تهاجم و ناتوی فرهنگی باشید.

سردار اشتری با تاکید بر سبک زندگی اسلامی، ادامه داد: باید در رفت و آمدهایمان الگو باشیم و سبک زندگی اسلامی را به نمایش بگذاریم تا خدایی ناکرده به سبک زندگی غربی و تجملات نرویم که این ابعاد مختلف دارد.

وی خاطرنشان کرد: رفتار، اخلاق، برخورد ساده زیستی و … از جمله مولفه هایی است که در آرامش خانواده ها نقش دارد.

فرمانده ناجا در پایان ضمن تقدیر از خانواده های فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، تاکید کرد: رضایتی که مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اعلام فرمودند را مرهون زحمات شما و همسرانتان می دانم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو