زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

اِشراف اطلاعاتی در کشور دشمن را مغلوب کرده است

وزیر اطلاعات گفت: دشمن سعی دارد از هر طریق ممکن به امنیت کشور ضربه بزند اما به سبب وجود اِشراف اطلاعاتی، هم اکنون امنیت بی بدیلی در کشورمان برقرار است.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام سیدمحمود علوی یکشنبه شب همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی در مسجد جامع شهر دلیجان اظهار داشت: امروز اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، امنیت منحصر به فردی را در کشور حاکم کرده است.

وی افزود: هم اکنون در جهان کشورهای متعددی هستند که تلاش دارند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما چون رصد و اشراف اطلاعاتی در کشور با رشد خدا گره خورده است نقطه کور ندارد و نفوذ ناپذیر است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: خداوند به سربازان گمنام امام زمان (عج) بصیرت و بینایی اعطا کرده و با نیروی ایمان به آنها این قدرت را داده که حتی سوزن را در کاهدان پیدا کنند.

علوی تصریح کرد: امروز از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست ساز وارد میهن اسلامی می شود و دشمن سعی می کند میان شیعه و سنی اختلاف بیاندازد اما این حیله ها و توطئه ها با یاری خداوند بی نتیجه می ماند.

وی خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی طی سال های پس از انقلاب حرکت رو به رشد موفقی داشته و مردم نیز در همکاری با نظام همواره خوش درخشیده اند بنابراین امروز وظیفه ما است که به مردم خدمت کنیم.

علوی افزود: مردم مومن و انقلابی ایران همواره ودره های سختی متعددی را پشت سر گذاشته اند اما همیشه ایمان خود را حفظ کرده اند و امروز نیز باید مردم و دولت با یکدیگ متحدتر از همیشه باشند.

وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت تقویت روحیه همدلی در کشور گفت: از دعوا و انفکاک هیچ خیری برای کشور به وجود نمی اید و اگر هم می خواهیم از هم انتقاد کنیم این انتقاد باید محترمانه باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود امنیت در کشور امروز سرمایه گذاران خارجی تمایل دارند در میهن اسلامی سرمایه گذاری کنند و ما باید این روند را حفظ کنیم تا بتوانیم به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، جامه عمل بپوشانیم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو