زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

توضیحات معصومه آباد درباره بیمارستان پروفسور سمیعی

بنیاد خیریه امام رضا(ع) متعلق به هیچ شخصی نیست

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: زمین بیمارستان پروفسور سمیعی که به بنیاد خیریه امام رضا(ع) داده شده بود متعلق به هیچ شخصی نیست پس در اظهاراتمان آبروی افراد را نبریم .

به گزارش سرای نور؛ معصومه آباد در دویست و نود و نهمین جلسه شورا با اشاره به اظهارات حافظی در خصوص بیمارستان پروفسور سمیعی که بیان شده بود ملک در اختیار همسر شهردار تهران است ،گفت: وضعیت این بیمارستان و نحوه واگذاری آن  مشخص است.

وی ادامه داد این بیمارستان در ابتدا قرار بود با خانم فائزه هاشمی برای دائر کردن مکان درمانی برای بیماری‌های خاص تهاتر شود اما بعد از کارشناسی وی پیشنهاد شورا برای تهاتر را رد کرد.

آباد ادامه داد: با آمدن پروفسور سمیعی به ایران این پیشنهاد در شورای شهر مطرح شد که این زمین با احتساب ۱۵ درصد افزایش قیمت نه به شخص بلکه به خیریه‌ای به نام امام رضا فروخته شود. شورای نیز پیشنهاد داد یکی از اعضای شورا در این خیریه حضور داشته باشد که قرعه به نام من افتاد.

رئیس کمیته ایمنی شورا افزود: در همه جلسات خیریه نیز یا وزیر و یا نماینده وزیر بهداشت حضور داشتند و نحوه پیشرفت کارها مطابق مصوبه شورا نیز گزارش می‌شد.

وی با ابراز تأسف گفت: نام بردن از همسر شهردار که در آنجا سهام دار نیست کار پسندیده‌ای به شمار نمی‌آید.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو