زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

بیت معظم شهیدان «کشوری» عزادار شد

زنده‌یاد بسیجی محمدحسن مولوی که به لحاظ چهره‌ای و اخلاقی شباهت زیادی به دایی‎ شهیدش احمد داشت، از بسیجیان فعال گردان امام حسین (ع) قائم‌شهر بود که چندین بار داوطلب برای اعزام به سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) شده بود.

به گزارش سرای نور؛ از شهرستان سیمرغ، پس از درگذشت حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری مادر امیر سرلشکر خلبان شهید احمد و بسیجی شهید محمد کشوری، چندی پیش زهرا کشوری خواهر بزرگ شهیدان کشوری بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و بار دیگر این بیت معظم را عزادار کرد.

چند روز قبل بسیجی محمدحسن مولوی که فرزند سرکارخانم اشرف کشوری، خواهرزاده شهیدان کشوری است، در محیط کار از ارتفاع سقوط کرد؛ پس از چند روز بستری شدن در بخش مراقبت‎های ویژه بابل‌کلینیک، عصر امروز این بسیجی سختکوش درگذشت.

پدر محمدحسن مولوی که از افسران هوانیروز و از جانبازان جنگ تحمیلی بود، چند سال قبل بر اثر جراحات جنگ به یاران شهیدش به‌ویژه دوست دیرینه خود شهید احمد کشوری پیوست.

محمدحسن مولوی که به لحاظ چهره‌ای و اخلاقی شباهت زیادی به دایی‎ شهیدش احمد داشت، از بسیجیان فعال گردان امام حسین (ع) قائم‌شهر بود که چندین بار داوطلب برای اعزام به سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) شده بود.

علی کشوری فرزند خلبان شهید احمد کشوری، داماد این خانواده ـ همسر خواهر محمدحسن مولوی ـ است.

اشرف کشوری خواهر شهیدان کشوری و مادر زنده‌یاد بسیجی محمد مولوی  اظهار کرد: اعزام محمدحسن به سوریه تقریباً قطعی شده بود و قرار بود همین روزها برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شود.

وی گفت: محمدحسن طی این چند روز با صحبت‌هایی که با من می‌کرد، سعی داشت مرا آماده برای شنیدن خبر شهادتش کند اما متأسفانه این اتفاق ناگوار برایش افتاد و ما را داغدار کرد.

کشوری بیان کرد: محمدحسن، متأهل و دارای یک فرزند دختر و یک پسر توراهی بود که تا چند وقت دیگر، این طفل یتیم به‌دنیا می‎آید.

 مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد بسیجی محمدحسن مولوی فردا در شهرستان سیمرغ برگزار می‌شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو