زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

دستگیری شرور حرفه‌ای در بندرجاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری شرور مسلحی که به اتهام تهدید به قتل، تیراندازی به خودروها و ... تحت تعقیب بود در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش سرای نور؛  از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره راهبندی به قصد سرقت موتورسیکلت و تیراندازی منجر به جرح دو نفر در جاده جاسک به بشاگرد، تهدید به قتل افراد و تیراندازی به خودرو ها توسط چند شرور، شناسایی و دستگیری عاملان این شرارت به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس اطلاعات شهرستان جاسک با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، پنج تن از اعضای این باند معروف به گروه “لاتورسر” که در زبان بلوچی به معنی گردباد است را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات اعضای این باند و ایجاد رعب و وحشت در منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و طرح موضوع در شورای تامین شهرستان پس از چندین روز کار اطلاعاتی، یکی از اعضای باند به نام “احمد-م” در مخفیگاهش دستگیر شد.

ملکی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه، این شرور به سرقت شتر اهالی روستای کلمبری و اخاذی از مردم با کمک همدستانش با اسلحه اعتراف کرد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت: ما با هرگونه عاملی که بخواهد نظم و امنیت مردم به‌ویژه در شهرهای مرزی که دارای تعدد دینی و تفاوت‌های فرهنگی هستند را به مخاطره بیندازد با تمام قوت و قدرت مقابله می‌کنیم و به هیچ فرد و گروهی اجازه نمی‌دهیم در امنیت عمومی شهروندان مداخله کنند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو