زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

کشف ۳۰۷ کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف 307 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش سرای نور؛  از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و همکاری پلیس استان، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور نیکشهر ـ ایرانشهر مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد مخدر، پس از هماهنگی قضائی بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل مذکور، سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند، افزود: با توجه به آتش شدید پلیس، قاچاقچیان مسلح با به جا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر از محل گریختند و ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰۷ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو