زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ -

KHAMENEI.IR منتشر کرد؛

پرتکرارترین موضوع بیانات رهبر انقلاب در شش‌ماه اول سال ۹۵

بر اساس پایشِ به‌عمل آمده توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، «اقتصاد مقاومتی» پرتکرارترین موضوعی است که رهبر انقلاب اسلامی در شش ماهه‌ نخست سال ۱۳۹۵ به تبیین آن پرداخته‌اند.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، بر اساس پایشِ به‌عمل آمده توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، «اقتصاد مقاومتی» پربسامدترین و پرتکرارترین موضوعی است که رهبر انقلاب اسلامی در شش ماهه‌ نخست سال ۱۳۹۵ به تبیین آن پرداخته‌اند. دو موضوع «تحریم اقتصادی» و «جوان مؤمن انقلابی» در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

این رتبه‌بندی که بر اساس میزان تبیین کلمات کلیدی و راهبردی مطرح‌شده از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات، پیام‌ها، نامه‌ها و اخبار منتشر شده از ایشان به‌دست آمده، در یک اطلاع‌نگاشت منتشر شده است.

آنچه در این اطلاع‌نگاشت مهم است میزان نزدیک شدن مفاهیم کلیدی به محور میانی آن و میزان برجستگی هر کلیدواژه است.

تنوع و تکثر موضوعات و کلیدواژه‌های مطرح‌شده در شش ماهه‌ نخست سال ۹۵ نشانه‌ای از اهمیت هر موضوع از منظر رهبر انقلاب اسلامی است و می‌تواند ابزاری برای اصلی و فرعی کردن امور و بازشناسی مهم‌ترین وظایف هر یک از مخاطبان کلمات ایشان باشد.

این پایش بر اساس بررسی جُستاری بیانات رهبر انقلاب در شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ به‌دست آمده و کاربران گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ «جستار» مراجعه کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو