زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ -

تمام مواکب در شلمچه جانمایی شد/ صدور کارت سلامت برای خدام مواکب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: جانمایی مواکب در مرز شلمچه انجام گرفته و تقریبا همه مواکب داربست و چادرهای خود را نصب کرده اند و از هفته آینده آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام عادل رویوران عصر امروز دوشنبه در جلسه پدافند غیرعامل در سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: سال گذشته در موقعیت خرمشهر ۵۰ موکب خدمات رسان بود که به دلیل محدودیت فضا درسال جاری، ۲۵ موکب جانمایی شده و بقیه موکب های خرمشهر در موقعیت های آبادان، بهبهان و ماهشهر در کنار مواکب سایر شهرستان های استان جانمایی شده اند.

وی از معرفی خدام مواکب به مرکز بهداشت برای صدور کارت سلامت خبر داد و از روند دریافت هزینه ها برای صدور این کارت ها انتقاد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر تصریح کرد: از تمام افراد فعال در مواکب به هر تعداد هزینه ای بیش از ۲۰ هزار تومان دریافت می شود و این در حالی است که تنها بخشی از این تعداد در روند پخت و سرو غذا نقش داشته و بقیه به سایر موارد خدماتی می پردازند .

حجت الاسلام رویوران ادامه داد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا تنها این عده نیازمند دریافت کارت سلامت و پرداخت هزینه شوند و در صورت امکان این کار به صورت رایگان انجام شود.

وی همچنین از حضور ۳۰ مبلغ به صورت روزانه در ایام اربعین در مرز شلمچه خبر داد و گفت: امسال ۳۰ مبلغ  که تعدادی از آنها از مبلغین شهرستان هستند معرفی شده اند و برخی نیز از استان برای اقامه نماز جماعت، پرسش و پاسخ، رفع شبهات و انجام کارهای فرهنگی به مرز شلمچه اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در پایان، از درخواست تهیه بسته های فرهنگی همچون زیارتنامه اربعین به بعثه مقام معظم رهبری خبر داد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو