زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ -

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛

پرداخت ماهانه ۳۴۰۰میلیارد تومان مستمری توسط تأمین اجتماعی در کشور

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور از پرداخت ماهانه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مستمری توسط این نهاد در کشور خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سید تقی نوربخش شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد در سخنانی با بیان اینکه تامین اجتماعی طی سه سال اخیر میزان مستمری بازنشستگان را ۷۹ درصد افزایش داده است اظهار داشت: بر اساس بودجه ای که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده کل بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در هر ماه بین ۱۷ تا ۱۷ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که مصارف تامین اجتماعی در هر ماه پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهانه حدود سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کند گفت: این میزان به اندازه اعتبار پیش بینی شده در قالب قانون هدفمندی یارانه ها است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان بیمه بیکاری توسط این نهاد در کشور خبر داد و تصریح کرد: همچنین تامین اجتماعی هزار میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد خود به دلیل ارائه خدمات هزینه پرداخت می کند.

نوربخش با اشاره به اینکه ماهانه ۴۰۰ میلیارد تومان در مراکز تامین اجتماعی کشور هزینه می شود گفت: در مجموع ۳۰ درصد هزینه های بخش درمان کشور توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو