زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۵ -

بررسی اختلاس در صندوق فرهنگیان از حساس‎ترین پرونده‎های مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی موضوع اختلاس در صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان را یکی از حساس‎ترین پرونده‎های تحقیق و تفحص مجلس عنوان کرد و گفت: مجلس در این زمینه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

اکبر رنجبرزاده در خصوص وقوع فساد مالی در صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان با اشاره به تشکیل کمیته تحقیق و تفحص در مجلس در این زمینه گفت: موضوعات بررسی شده در این زمینه از سوی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و مسیرهایی که اطلاعات جامع‎تری دارند به کمیته تحقیق و تفحص ارائه خواهد شد تا به نتیجه قطعی در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان جدی است، گفت: در حال حاضر مدیر هیأت مدیره این صندوق بازداشت شده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری‎ها در این زمینه در دست انجام است تا نتیجه مطلوب حاصل شود؛ بیان کرد: وقوع فساد مالی در صندوق ارزی فرهنگیان؛ خسارت سنگینی به جامعه فرهنگیان و معلمان وارد کرده که امیدواریم مجلس کار را با قدرت، جدیت، شفافیت و سرعت بالایی پیگیری کند و نتیجه آن را به جامعه فرهنگیان کشور منعکس کند.

وی این فساد مالی را اتفاق ناگواری دانست و افزود: در این مسئله حقوق کسانی که تمام زندگی و هستی آنها از مسیر سلامت و پای تخته سیاه صرف می‎شود مورد دست‎اندازی قرار گرفته است.

رنجبرزاده با بیان اینکه امیدواریم با ورود دستگاه‌ قضایی خاطیان به نتیجه اعمال خود برسند، اضافه کرد: دستبرد به اموال فرهنگیان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

این مسؤول موضوع اختلاس در صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان را یکی از حساس‎ترین پرونده‎های تحقیق و تفحص مجلس عنوان کرد و گفت: مجلس در این زمینه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رد این موضوع که فساد مالی صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان مربوط به دولت قبل است، گفت: آقای مدیرعامل، همسر و فرزندش که الان در بازداشت هستند، در این دولت سر کار آمدند و این نشانه بارزی است که این اختلاس در این دولت رخ داده است.

وی با بیان اینکه این بازداشت‏‎ها با سند و مدرک انجام شده است، تصریح کرد: هر آنچه اتفاق افتاده بخش اعظم آن مربوط به همین آقایان است.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو