زمان انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۵ -

کشتی قهرمانی دانشجویان جهان – ترکیه؛

کسب سه مدال طلا و یک برنز توسط آزادکاران در روز نخست

نخستین روز از رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان با کسب سه مدال طلا و یک برنز برای آزادکاران ایران به پایان رسید.

به گزارش سرای نور؛ در پایان روز نخست رقابتهای کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در کروم ترکیه ، نمایندگان ایران در چهار وزن نخست کشتی آزاد به روی تشک رفتند که حاصل تلاش آنان سه مدال طلا و یک برنز بود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی به ترتیب نمایندگانی از کانادا، روسیه و قزاقستان را برد و به فینال رسید. سرمرستی برای کسب نشان طلا در فینال با احمت پکر، قهرمان جوانان جهان از ترکیه  روبرو شد و با ضربه فنی این کشتی گیر،‌نخستین مدال طلای کاروان دانشجویان را کسب کرد.

رضا افضلی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز در گروه خود با رقبایی از کشورهای قزاقستان ، فنلاند و ترکیه روبرو شد و با شکست هر سه حریف به فینال رسید. رضا افضلی در فینال با  امیل برنارسزیک از لهستان مصاف کرد و توانست با ضربه فنی بر حریف پیروز شود و به مدال طلا دست یابد.

امیر محمدی نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم ابتدا نماینده بلاروس را شکست داد و در دور دوم نماینده مولداوی را ضربه فنی کرد. وی با کسب این پیروزی به فینال مسابقات کشتی دانشجویان جهان راه یافت و در فینال با گورام چرتکویف روسیه روبرو شد و با شکست حریف سومین نشان طلای ایران را بر گردن آویخت.

میثم حیدری آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در اولین مبارزه خود نماینده مجارستان را شکست داد، اما در دیدار دوم به کشتی‌گیری از قزاقستان باخت تا برای کسب نشان برنز  در گروه بازنده ها به تلاش خود در این رقابتها ادامه دهد. حیدری در ادامه به دیدار رده بندی رسید و توانست سرگلی بابسزکی از مجارستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی کند و به نشان برنز برسد.

دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان جهان  از  روز چهارم تا نهم آبان ماه در کروم ترکیه برگزار می شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو