زمان انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۵ -

رزمایش مدافعان حرم در شهرستان نور اجرا شد

مرحله نخست رزمایش مدافعان حرم در شهرستان نور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان نور در رزمایش بزرگ گردانهای واکنش سریع بیت المقدس اظهار کرد: با برنامه ریزی توسط حوزه‌های امام علی(ع) و حضرت علی اکبر، رزمایش مدافعان حرم امروز و فردا،( پنج شنبه و جمعه) ۶ و ۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

img_20161027_133001
وی گفت: همه تدابیر، برنامه‌ها و کلاس‌ها برای رزمایش توسط گردان بیت المقدس اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور با اشاره به چهار رزمایش  دفاع از ساحل، دفاع از کوی و  برزن، مقابله با ناآرامی‌ها و امداد و نجات افزود: این رزمایش به منظور  آمادگی بیشتر بسیجیان در کنار مردم  است.
این مسئول با اشاره به جنگ نرم، جنگ هوشمند و جنگ با تروریسم خاطرنشان کرد: حضور فرماندار جانباز در شهرستان نور، عشق و شور بسیجیان  را به آمادگی‌های دفاعی بیشتر و قوی‌تر  می‌کند.
محمودی تصریح کرد: حضور و حمایت مسئولان شهرستان نور از رزمایش نشان می‌دهد، مسئولان شهرستان همراه و همگام با بسیجیان گام  برمی‌دارند و  نسبت به سرنوشت خود و شهرستان بی‌تفاوت نیستند و از برنامه‌هایی که در تحقق نظام جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی به فرمان رهبر انقلاب اجرا می‌شود، حمایت می‌کنند.

حجت االاسلام سید مهدی امیری ارجمند نیز در رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس و امام حسین (ع) شهرستان نور اظهارکرد: سپاه ناحیه نور با فراهم کردن مقدمات رزمایش و ایجاد آمادگی، این قدرت  را به رخ همگان می‌کشانند که سبب خرسندی دوستان و مایوس شدن دشمنان می‌شود.

 

 

img_20161027_133105

وی در ادامه گفت: بسیاری از شهدای ما جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستند و اینگونه رزمایش‌ها سبب می‌شود تا بتوانیم از نیروهای متعدد ارزشی و انقلابی در تمام اوقات و زمان لازم بهره مند شویم.

امام جمعه نور ایران را به عنوان قدرت اول منطقه نام برد و تصریح کرد:اکنون عربستان نگران این وضعیت است و   امروز در کشور ۸۰ میلیون بسیجی داریم که تفکر بسیجی دارند و می‌توانند زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج)شوند.

 

 

img_20161027_221500

 

هادی خنجری نیز  طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سرای نور اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که به عنوان تنها حکومت شیعه جهان پرچم فاطمی را به اهتزاز درآوردیم.

وی تصریح کرد: با یاری خداوند و مجاهدت جوانان بسیجی روزی در گذشته، مردمی از همین دیار برای دفاع از میهن اسلامی به سوی خدا پرکشیدند و امروز جوانان این مرز و بوم در مسیر شهدا قدم بر می‌دارند تا در این فضای معنوی پرورش یابند و از نظر رزمی آماده شوند.

فرماندار نور در پایان افزود: در حال حاضر ما از معنویت و اقتدار این فضا برای دفاع از میهن اسلامی بهره می‌بریم و دشمنان بدانند ملت ایران تا آخر پای نظام اسلامی ایستاده و به فرمان ولی امر خود هرکجای هستی، که اسلام نیاز به دفاع داشته باشد، حاضر می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو