زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ -

سردار سلامی در همایش شهدای کوشک خمینی‌شهر:

صدای خردشدن استخوان‌های پوسیده استکبار در دنیا طنین‌انداز شده است

جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز صدای خرد شدن استخوان‌های پوسیده استکبار و دشمنان اسلام در تمام دنیا طنین‌انداز شده و انقلاب اسلامی ایران در حال پیشروی در تمام دنیا است.

به گزارش سرای نور؛سردار حسین سلامی، شامگاه جمعه در همایش گرامیداشت شهدای شهر کوشک در شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: فداکاری‌های ملت ایران برای رسیدن به حکومتی اسلامی در پرتو مجاهدت‌ها و روشن‌بینی‌های امام راحل (ره) بنیان طاغوتی حکومن پهلوی را از هم پاشید و انقلاب اسلامی ایران با نثار خون شهدا به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه در واقع امام خمینی (ره) با بنیان نهادن انقلاب اسلامی ایران به جای ذوب شدن در سبک زندگی غربی هویت ایرانی اسلامی را به ملت شریف ایران هدیه داد، افزود: امام راحل در واقع با الگو قرار دادن راه سیدالشهدا و روشن ساختن مسیر حرکت امام حسین (ع) برای ایستادگی در برابر ظلم، مکتب عاشورایی را برای ملت ما تبیین و با جاری ساختن فضائل قیام سیدالشهدا (ع) در رگ‌های حیات سیاسی و اجتماعی ایران ما را به سمت روشنی‌ها رهنمون کرد.

برای شکست‌های پی‌درپی جبهه استکبار مدیون ولایت‌فقیه هستیم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای شکست‌های پی‌درپی جبهه استکبار مدیون ولایت‌فقیه هستیم، تاکید کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب در زمانه پیچیده‌ترین فتنه‌های تاریخی با درایت، حکمت و منطق الهی کشتی این انقلاب را در ادامه مسیر به درستی رهنمون ساختند و پرچم اقتدار و عزت امت اسلامی را بر دوش کشیدند.

وی با بیان اینکه باید  یاد شهدای سرافرار انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را در هر مکان و زمانی گرامی بداریم، تاکید کرد: شکوه، امنیت، کرامت، شرافت  و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی‌های به برکت بزرگ‌دلی و فداکاری خانواده‌هایی است که با فرستادن فرزندان دلبند خود برای دفاع از میهن و اسلام، اقتدار ایران اسلامی را به چشم دنیا کشیدند.

سردار سلامی اضافه کرد: امروز نیز جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با تاسی به راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راه را بر  نمایندگان مزدور استکباری بسته‌اند و استقلال ایران اسلامی را در چشم دنیا تثبیت کردند.

وی تاکید کرد: امروز صدای خرد شدن استخوان‌های پوسیده استکبار و دشمنان اسلام در تمام دنیا طنین‌انداز شده است و برخلاف خواسته و جنگ‌های سخت و نرم دشمنان بر ضد اسلام،  دین آسمانی اسلام و انقلاب اسلامی ایران در حال پیشروی در تمامی کشورهای دنیا است.

پای جرات دشمنان برای گام نهادن به مرزهای ایران فلج شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در دنیا را به برکت‌ خون‌های پاک شهدای تاریخ و انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: شهدای ایران اسلامی با سرسپردگی و ثبات اندیشه نسبت به ولایت‌فقیه  امنیتی را برای کشور ما رقم زدند که در کل منطقه بی نظیر بوده است و پای جرات دشمن برای به گام نهادن مرزهای ایران را فلج کردند.

وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان دین و انقلاب در طول بیش از ۳۵ سال از انقلاب اسلامی اشاره  ابراز داشت: شعله‌افروزی برای جنگ هشت ساله، ترور، تحریم و محاصره،  فتنه‌انگیزی، منزوی‌سازی و عملیات روانی از حربه‌هایی است که دشمنان در طول این سالها در رستای خیال خام از پا انداختن انقلاب از اجرای آنها فروگذار نکردند.

حزب‌الله لبنان را کابوس جاودانه صهیونیست‌ها خواهد بود

سردار سلامی افزود: ملت ایران در سایه ولایت‌پذیری و با روحیه آماده جهادی در راه دشمنان دین و اسلام به گونه‌ای مقاومت کردند که پیام‌های انقلاب بر خلاف خواسته دشمنان روز به روز در دنیا  گسترش پیدا می‌کند و شاهد بیداری اسلامی در سرتاسر دنیا بودیم.

وی حزب‌الله لبنان را کابوس جاودانه صهیونیست‌ها برشمرد و گفت: امروز سوریه به آوردگاه یک نبرد جهانی بر علیه تکفیری‌های دست نشانده استکبار تبدیل ‌شده است که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و با الگو قرار دادن نهضت حضرت اباعبدالله(ع) است چراکه این مکتب روحیه جهاد و شهادت برای مقابله با مستکبران را در دنیا جاری می سازد.

گزینه نظامی خیال پوچی است که به گورستان تاریخ رفته است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز قدرت ایران در تمامی زمینه‌های علمی و نظامی بر دنیا روشن است، گفت: امروز دیگر هیچ‌گونه تهدیدی از جانب دشمنان ایران را به مخاطره نمی‌افکند؛ دشمنان ایران به خوبی  دریافته‌اند توان نظامی ایران به اندازه‌ای است که قدرت مقابله با هر نوع تجاوزی را دارد و بر این اساس قصه گزینه نظامی یک داستان کهنه و خیال پوچی است که در سایه توان نظامی ایران، سرسپردگی مردم به ولایت فقیه و اتحاد این امت گورستان تاریخ به خاک رفته است.

منبع: مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو