زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ -

آمادگی مرز شلمچه برای تردد زائران خارجی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از آمادگی پایانه مرزی شلمچه برای تردد زائران خارجی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سردار محمد رضا اسحاقی با اشاره به تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی استان، اظهار داشت: اقدامات خوبی در پایانه های مرزی استان نسبت به سال گذشته انجام شده ضمن اینکه امسال ، پایانه مرزی شلمچه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین اختصاص یافته است و اتباع خارجی برای تردد به کشور عراق بایستی به پایانه مرزی شلمچه مراجعه کنند.

وی تامین امنیت زائران اربعین حسینی را یکی از ماموریت های ویژه پلیس استان در سال جاری دانست و گفت: با توجه به تردد زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از پایانه های مرزی “شلمچه” و “چزابه” در ایام اربعین ، فرماندهی انتظامی استان خوزستان تدابیر ویژه ای برای تسهیل سفر زائران در نظر گرفته است.

سردار اسحاقی همچنین از زائرانی که به صورت پیاده قصد عزیمت به پایانه های مرزی استان برای حضور در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) را دارند خواست حتما در روز و در مسیر های تعیین شده حرکت کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تاکید بر اینکه همه زائران باید گذرنامه داشته باشند، گفت: در اربعین امسال، خروج از مرز فقط با گذرنامه معتبر که ۶ ماه اعتبار داشته باشد امکان پذیر است و افرادی که گذرنامه ندارند به مرزها مراجعه نکنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو