زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ -

قاتل نامرئی در آذربایجان شرقی قربانی گرفت

قاتل نامرئی در آذربایجان شرقی قربانی گرفت و باعث کشته شدن سه نفر در سراب شد.

رئیس اداره گاز سراب با اعلام خبر فوت سه شهروند سرابی براثر استنشاق گاز مونواکسید کربن اظهار کرد: دود کش آبگرم سه تن را به کام مرگ فرستاد.

سعید خوشفکر ادامه داد: در سرمای پاییزی قاتل نامرئی به سراغ یک خانواده سرابی آمد و با بهره گیری از نقص در سیستم دودکش آبگرم کن همه اعضای خانوار را به کام مرگ فرستاد.

وی دلیل این اتفاق را اختلال در مکش دود کش آبگرمکن دانست و گفت: این اتفاق صبح امروز رخ داد و سه عضو یک خانواده شامل همسر، شوهر و فرزند هشت ساله در اثر گازگرفتگی فوت کردند.

خوشفکر تصریح کرد: هشدارها در مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن را جدی تلقی کرده و ساده‌انگاری در این امر حوادث تلخ و ناگواری را به دنبال دارد، توصیه‌های ایمنی و علائم این قاتل نامرئی را جدی بگیرید.

وی ادامه داد: علایم مسمومیت با مونوکسیدکربن می‌تواند طیف وسیعی از علائم را شامل شود که در بیماری‌های مختلفی دیده می‌شود و بسیاری از این علائم شبیه به علائم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند و سعی در خوابیدن می‌کنند.

وی سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی‌قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد و کاهش دید را از علائم عمومی مسمومیت‌ها دانست.

وی ادامه داد: چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علایمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می‌توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو