زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ -

مه‌گرفتگی در محور فیروزکوه/ محورهای ۳ استان بارانی است

رئیس مرکز کنترل راه‌های کشور از بارش باران در جاده های استان‌های شمالی و شمال غربی خبر داد و گفت: در حال حاضر محور فیروزکوه دارای مه‌گرفتگی است.

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور افزود: در حال حاضر شاهد بارش باران در استان اردبیل، بیشتر محورهای استان گیلان و محور سراب در آذربایجان شرقی هستیم. با توجه به بارش باران لغزندگی جاده ها و کندی حرکت وسایل نقلیه در این محورها دور از انتظار نیست.

وی در ادامه درباره وقوع مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز گفت: استان آذربایجان غربی در اکثر محورها و استان فیروزکوه تنها در محور فیروزکوه شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید هستیم که به رانندگانی که قصد تردد در این دو محو را دارند توصیه می شود حتما وسیله نقلیه خود را به چراغ مه شکن مجهز کرده و در هنگام رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه ترافیک صبحگاهی در محورهای منتهی به تهران تا ساعت ۱۱ صبح امروز ادامه داشت، افزود: باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده استاندارد تا پل فردیس شاهد ترافیک نیمه سنگین بود که در حال حاضر ترافیک در این مسیر روان گزارش شده است. همچنین باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک همچنان دارای ترافیک است و به رانندگان توصیه می شود برای عبور از این محور ضمن رعایت نکات ایمنی، آرامش را در طول رانندگی حفظ نمایند.

رحمانی گفت: محور هراز روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز بعد به علت عملیات راه سازی مسدود است و رانندگان می توانند برای تردد در این مسیر از مسیرهای جایگزین یعنی محورهای فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو