زمان انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ -

یک منبع آگاه در پرونده پزشک معروف تبریزی

غذا نذری نبود، پزشک تبریزی خودش غذا را تهیه کرد

یک منبع آگاه در پرونده جنجالی مرگ همسر و مادربزرگ پزشک معروف تبریزی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که گرچه مرگ این مقتولان بر اثر مسمومیت رخ داده است، ولی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، پای هیچ غذای نذری در میان نبوده است.

به گزارش سرای نور؛ اواسط مهر ماه امسال بود که خبر عجیبی در شبکه‌های اجتماعی پیچید و بسیاری را در شوک فرو برد؛ خبری که حاکی از مرگ همسر و مادر بزرگ پزشکی بود که مدتی قبل به عنوان پزشک خوش خط تبریزی معروف شده بود و عکسی از نسخه دست‌نویس وی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.

بر اساس خبر اعلام شده، مرگ همسر و مادربزرگ این پزشک در حالی اتفاق افتاده بود که این پزشک، تعدادی غذای نذری را به خانه برده بود و این دو زن پس از خوردن نذری، دچار مسمومیت شده و این مسمومیت نهایتاً به مرگشان ختم شده بود.

این خبر تا جایی در جامعه دست به دست شد که وزیر بهداشت در پیامی مرگ همسر و مادر بزرگ دکتر صلحی (پزشک معروف تبریزی) را تسلیت گفت و خواستار پیگیری سریع موضوع توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد.

اما اطلاعات به دست آمده از یک منبع آگاه در این پرونده حاکی است که بخش مهمی از جزئیات این حادثه دروغ بوده است که کذب بودن جزئیات مرگ این دو و شایعه بازداشت این پزشک در جریان مرگ دو عضو خانواده‌اش، نشان می‌دهد اصل موضوع با آنچه تا به امروز مطرح می‌شده، کاملاً متفاوت است.

این منبع آگاه با تأیید خبر بازداشت این پزشک تبریزی به عنوان یکی از مظنونین اصلی قتل همسر و مادر بزرگش گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد گرچه مرگ این مقتولان بر اثر مسمومیت رخ داده است ولی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، پای هیچ غذای نذری در میان نبوده است.

وی ادامه داد:در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این پزشک تبریزی، شخصاً مبادرت به تهیه غذا از یکی از کترینگ‌های شهر تبریز کرده است و غذای مسمومی که باعث مرگ این دو زن شده به هیچ وجه، نذری نبوده است.

به گفته این منبع آگاه در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن ابعاد تاریک این پرونده ادامه دارد.

منبع:تسنیم

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو