زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ -

دادستان کل کشور:

فضای مجازی باید مدیریت شود

دادستان کل کشور با بیان اینکه فضای مجازی تهدیدی برای کشور در جنگ نرم دشمن است، گفت: فضای مجازی باید مدیریت شود و در این زمینه نیاز به نظارت و بررسی‌های بیشتر است.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بشرویه بود ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و همچنین فرارسیدن شهادت امام رئوف حضرت رضا (ع) به فضایل و سیره امام رئوف اشاره کرد و افزود: خداوند بر بندگان خود منت نهاده و برای هدایت آنان نعمت ولایت و رسالت را به ارمغان آورده است.

وی همچنین به اوضاع منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر جوامع غربی استفاده نادرست از سلاح‌ها را در پیش گرفته‌اند و درصدد کشتار مردم مظلوم هستند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ایران هستند، بیان داشت: دشمنان نظام بعد از هشت سال دفاع مقدس هنگامی که دریافتند از طریق جنگ سخت نمی‌توانند وارد مبارزه با ایران شوند جنگ نرم را در پیش گرفتند.

دادستان کل کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی نیز گفت: باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به داخل کشور نفوذ پیدا کرده‌اند که این امر بسیار خطرناک است.

وی افزود: باید با ترویج فرهنگ صحیح و بومی در داخل ایران برای مبارزه با دشمنان اقدام کنیم و بدانیم که فضای مجازی نیز تهدید بزرگی برای کشورمان است.

وی تاکید کرد: باید نظارت و بررسی لازم در این خصوص صورت گیرد.

رئیسی با اشاره به نامه اخیر رهبری به جوانان کشورهای غربی پیرامون تروریسم نیز گفت: رهبر ایران اسلامی در این نامه خطاب به همه جوانان غربی حوادث تلخ تروریسی فرانسه را زمینه‌ای برای همفکری خواندند و به سایر نمونه‌های دردناک این حوادث تلخ اشاره کردند.

دادستان کل کشور افزود: این نامه و اظهار همدردی با جوانان غربی نشان از درایت مقام معظم رهبری دارد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو