زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ -

در اعتراض به حوادث اخیر «نارداران» صورت گرفت

تجمع اعتراضی مردم تبریز مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان

تجمع اعتراضی تعدادی از مردم تبریز مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان برای اعتراض به حادثه های اخیر نارداران که در آن تعدادی از شیعیان توسط پلیس کشور آذربایجان کشته شدند برگزار شد.

به گزارش سرای نور؛ جمعی از توده های مختلف مردم اعم از دانشجویان، طلاب و هیئات مذهبی ظهر پنج شنبه در اقدامی خودجوش با تجمع مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان خشم و اعتراض خود را نسبت به کشتار بی رحمانه شیعیان نارداران اعلام کردند.

در این مراسم مردم شعاری همچون لبیک یا حسین، نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا، هر که با آل علی درافتاد برافتاد و شعارهایی دیگری سر دادند تا بدین وسیله اقدام پلیس آذربایجان در منطقه نارداران را محکوم کنند.

مردم تبریزی پس از اتمام این تجمع ، در مقابل سرکنسولگری به اقامه نماز جماعت پرداخته و بلافاصله پس از آن نیز اقدام به عزاداری کردند.

دشمنان در پی از بین بردن وحدت مسلمانان هستند

متفکر آزاد، استاد دانشگاه تبریز نیز به عنوان سخنران این مراسم اظهار داشت: ملت آذربایجان همواره زندگی شرافتمندانه ای داشته و با عزت زندگی کرده اند.

وی ادامه داد: اما در این میان دشمنان اسلام در پی نفوذ در بین مسلمین و بر هم زدن وحدت آن ها هستند و این امر ضرورت وحدت بین مسلمانان را بیشتر نشان می دهد.

متفکر آزاد با بیان اینکه دشمنان با پروش داعش و گروه های تروریستی در صدد اسلام هراسی است، گفت: نباید مسلمانان به جان هم بیفتند چرا که با این کار زمینه حیات اسرائیل، بزرگترین دشمن مسلمانان را فراهم می کند.

این استاد دانشگاه افزود: اما در سال های اخیر با ایجاد جنبش های بیداری در بین کشور های اسلامی دشمن به دست و پا افتاده و از هر طریقی که شده درصدد از بین بردن این جنبش است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو