زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ -

۷۲ واحد عرضه پوشاک نامتعارف در مازندران پلمپ شد

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی عرضه پوشاک و البسه نامتعارف و قاچاق در استان، از پلمب ۷۲ واحد صنفی متخلف در این ارتباط خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سردار سید محمود میرفیضی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف پیشگیری از ورود و عرضه البسه‌های نامتعارف و قاچاق، طرح نظارت بر واحدهای صنفی عرضه پوشاک و البسه در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در طی چهار روز از یک هزار و ۷۲۶ واحد صنفی تولید و عرضه پوشاک و البسه در سطح استان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در طی این مدت به ۱۳۹ واحد صنفی متخلف اخطار پلمب دادند و ۷۲ واحد صنفی را به دلیل تولید و عرضه البسه‌های نامتعارف و قاچاق پلمب کردند.

سردار میرفیضی از جمع آوری تعداد زیادی البسه نامتعارف و قاچاق در این طرح خبر داد و افزود: این طرح در راستای حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام با قاچاق و وارد کردن این نوع البسه و پوشاک در جامعه، بدنبال ترویج بی بندوباری، هویت زدایی و ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه هستند، افزود: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار میرفیضی با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از شهروندان خواست، در صورت مشاهده عرضه و فروش پوشاک قاچاق و نامتعارف، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو