زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ -

پیکر ۲ شهید گمنام به قائم شهر رسید

به گزارش سرای نور؛ مراسم استقبال از پیکر شهدای گمنام در دانشگاه پیام‌نور واحد قائم‌شهر عصر دوشنبه با حضور مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور مازندران، مسئولین دانشگاه‌های پیام‌نور آمل و قائم شهر، دانشجویان و اساتید برگزار شد.

زین‌العابدین رحمانی رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر در این مراسم گفت: فداکاری و رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای بود که نسل امروز با شنیدن خاطرات آن فداکاری‌ها گمان می‌کند که آنها افسانه بوده‌اند اما حضور گاه‌به‌گاهی پیکرهای پاک شهدا در جامعه و اثرات معنوی آن خود بیانگر همه واقعیت‌ها است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد قائم‌شهر گفت: شهدا مظهر قدرت‌ هستند و مصداق این قدرت‌بخشی در شهدای هسته‌ای برجسته و متبلور شد.

وی افزود: اگر قدرت بخشی شهدا بویژه شهدای هسته ای نبود امکان مذاکره فراهم نبود و وقتی میسر است که دو طرف مذاکره صاحب قدرت باشند و شهدای هسته‌ای این قدرت را ایجاد کردند و نتیجه و دست‌آورد این مذاکرات نتیجه توجه و فداکاری این شهداست.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام حمید رمضانی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور واحد قائم‌شهر با بیان اینکه همت و عزم شهدای جوان الگویی برای جوانان امروز است، افزود: شهدا با شهادت خود، آرامش را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و امروز هم استخوان‌های متبرکشان، تغییر و تحول اساسی در روحیات ایجاد می‌کنند.

در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر، تئاتر ویژه شهدای گمنام نیز برگزار شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو