زمان انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ -

اسماعیلی عنوان کرد:

امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی برای تامین امنیت شهروندان بسیار کم است

اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور بر پایین بودن امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی برای تامین امنیت شهروندان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان نور که با حضورعلیرضا یونسی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تشکیل شد، اظهارکرد: در حال حاضر هماهنگی‌های خوبی در بین دستگاه‌ها با رعایت حقوق فردی وجود دارد.
وی گفت: مجلس شورای اسلامی با‌ رأی به ۳ وزیر پیشنهادی نشان داد که می‌خواهد به دولت  کمک کند تا در ۶ ماه باقیمانده، دغدغه انتخاب وزیر را نداشته باشند.

 

 

 

814427231_17315
نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت اضافه کرد: شهرستان نور از لحاظ وسعت سومین شهرستان استان مازندران محسوب می‌شود اما امکانات محدود آن  پاسخگوی این  شهرستان توریستی که نیاز به توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد، نیست و در تاکنون نیز مدیران  با امکانات کم و کار جهادی توانستند بخشی از مشکلات را مرتفع کنند.

 

 

ین مسئول با اشاره به سه مشکل عمده در شهرستان نور، تصریح کرد: سطح نیروی انتظامی شهرستان نور پایین است و با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان، امکانات، پرسنل و تجهیزاتی نیروی انتظامی برای تامین امنیت  شهروندان  بسیار اندک است.

 

 

اسماعیلی از معاون سیاسی و امنیتی استاندار خواستار اندیشیدن  تدابیری در این حوزه  شد.
وی با اشاره به تأمین نشدن اعتبارات برای برون رفت از بحران یادآورشد: با آخرین بارش برف و همچنین وقوع سیل در این شهرستان، تمام زیرساخت‌های توسعه از جمله، پل، تیرهای برق، لوله‌های انتقال آب و …  آسیب وارد شد و اعتبارات زیادی برای رفع این مشکلات نیاز است زیرا اگر در حال حاضر این آسیب‌ها را  با  هزینه‌های حداقلی رفع نکنیم در آینده مجبوریم  هزینه‌های میلیاردی صرف آنها کنیم.

 

 

 

 

 

425633651_206180_3771987703791467262
نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در ادامه  از مشکلات سرمایه گذاری در بخش صنعت و کشاورزی خبرداد و افزود: بزرگترین فرصت شهرستان نور برای سرمایه گذاری، بهره گیری از فرصت گردشگری است و باید در جهت تقویت آن اقدام شود.

این مسئول تأکید کرد: باید از سرمایه‌گذار حمایت کنیم تا سبب مهاجرت وی به  شهرها واستان‌های دیگر نشود.
امام جمعه نور نیز در این جلسه از معاون سیاسی و امنیتی استاندار خواستار پیگیری  و انتخاب یک فرد با تجربه و آشنا به امور در منصب بخشدار بلده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو