زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ -

خانوادگی‌ترین روز نمایشگاه/ اعتراض خبرنگار پیشکسوت به نهاوندیان/ جمع‌آوری غرفه‌‌ها حین برگزاری اختتامیه

آخرین روز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در حالی به پایان رسید که مسئول دفتر رئیس جمهور در حین سخنرانی مراسم با اعتراض شدید یکی از خبرنگاران قدیمی و پیشکسوت مطبوعات مواجه شد.

به گزارش سرای نور؛  بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با برگزاری مراسم اختتامیه به فعالیت خود پایان داد.

* خانوادگی‌ترین روز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات امروز رقم خورد. به طوری که بسیاری از خانواده‌ها دست در دست یکدیگر به نمایشگاه آمده و سعی می‌کردند تا از فضای رسانه‌ای نهایت استفاده را برده و با نحوه کار آنان آشنا شوند.

*‌ تجمع اعتراضی مجمع تعاونی مسکن اداره برق در نمایشگاه مطبوعات در راهروی اصلی نمایشگاه و شعارهای اعتراضی آنها باعث شد که بسیاری از خبرنگاران و عکاسان این اتفاق را در کانون توجهات خود قرار دهند. در این بین افرادی حضور داشتند که ۱۲ سال منتظر زمین‌های خود در شهر جدید هشتگرد هستند.

*‌ رکورددار روپایی جهان که نامش در گینس به ثبت رسیده در حال روپایی زدن وارد غرفه خبرگزاری فارس(باشگاه خبری توانا) شد و بازدیدکنندگان مشتاق دیدن این صحنه در بیرون از غرفه مشغول فیلمبرداری از حرکات نمایشی وی بودند. در این بین محمدرضا فانی وزیر سابق آموزش و پرورش که دو هفته پیش برکنار شده بود وارد این غرفه شد و برای لحظاتی از نزدیک نظاره‌گر هنرنمایی این جوان ایرانی شد.

*‌ در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات نهاوندیان مسئول دفتر رئیس جمهور نیز سخنرانی کرد که در حین اظهاراتش با اعتراض شدید بایزد مردوخی خبرنگار قدیمی و پیشکسوت مطبوعات مواجه شد.

*‌ مسئول دفتر رئیس جمهور در حین سخنرانی‌اش وعده داد که یارانه مطبوعات در سال جاری به صورت صددرصد از سوی معاونت برنامه‌ریزی تخصیص پیدا کرده و ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت خواهد شد.

* هنگام برگزاری مراسم اختتامیه و سخنرانی مسئولان دولتی برخی غرفه‌ها به جمع‌آوری اقلام و اجناس خود پرداختند. گروه رسانه‌ای دانشگاه آزاد یک ساعت مانده به اتمام زمان نمایشگاه اقلام غرفه خود را به طول کامل جمع‌‌آوری کرده و غرفه را به اصطلاح جارو کرده بودند.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو