زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ -

هفته چهاردهم لیگ برتر؛

استقلال خوزستان صدرنشین لیگ برتر شد/ قلعه نویی عامل سقوط استقلال

تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی برابر پدیده مشهد به صدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر راه یافت و این عنوان از از چنگ استقلال تهران در آورد. استقلال برابر تیم قلعه‌نویی دو امتیاز از دست داد.

به گزارش سرای نور؛ هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه غدیر اهواز پی گرفته شد که در پایان تیم استقلال خوزستان حریف خود را ۳ بر صفر شکست داد.

در این بازی که زیر بارش شدید باران برگزار شد مهدی زبیدی (۳۱) و حسن بیت سعدی (۷۴ و ۸۱) زننده گل‌های تیم استقلال صنعتی خوزستان بودند. بیت سعید با دو گلی که امروز به ثمر رساند ۸ گله شد و بالاتر از طارمی ۷ گله در صدر برترین گلزنان لیگ برتر ایستاد.

شاگردان عبدالله ویسی با این برد جمع امتیازات خود را به عدد ۲۹ رساندند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند. استقلال تهران با ۲۷ امتیاز به رده دوم سقوط کرد و ذوب آهن با ۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

شاگردان پرویز مظلومی روز یکشنبه در دیدار برابر تراکتورسازی که امیر قلعه نویی هدایت آن را برعهده گرفته است به تساویی بدون گل رضایت داد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد و به رده دوم سقوط کند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو