زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور:

هفته بسیج ۱۰۰ برنامه در شهرستان نور اجرا می‎‎شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور گفت: هفته بسیج 100 برنامه در شهرستان نور اجرا می‌شود که نهضت روشنگری، کارگاه‌های مختلف سبک زندگی، نشست منتظران موعود و ... از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛حسین محمودی در نشست با خبرنگاران در هفته بسیج اظهارکرد: اسلام دینی جهانی است که به زمان و مکان خاص محدود نمی‌شود، دینی که نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای تمامی انسان‌ها به ارمغان آورده است.

وی گفت: بسیج مستضعفان در آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور تصریح کرد: ندایی که مستضعفان جهان را به یکپارچگی فرا می‌خواند بسیج را بهترین الگو برای آن‌ها می‌داند، بسیج در تفکر امام خمینی (ره) بهترین محور وحدت ملت‌های مظلوم است.

 

 

این مسئول با اشاره به تلاقی هفته بسیج و اربعین حسینی یادآورشد: این تلاقی سبب شد که برنامه‌های هفته بسیج با پیاده روی اربعین حسینی به نام بسیج پژواک ندای حضرت زینب (س) آغاز شد.

 

محمودی با اشاره به برنامه‌های متنوع در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نور در هفته بسیج افزود: ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود که نهضت روشنگری، کارگاه‌های مختلف سبک زندگی، نشست منتظران موعود، برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی، دیدار با خانواده شهدا و … از جمله این برنامه‌ها است.

 

 

 

photo_2016-10-19_14-48-34-244x300

 

 

وی با اشاره به یادواره شهدا خاطرنشان‌کرد: یادواره شهدا در چهارم آذر درباغبان‌کلا بخش چمستان و هشت آذر در مسجد جامع سلیاکتی ناتل کنار برگزارمی‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور با اشاره به برنامه‌های شاخص با حضور بسیجیان در ۵ آذر افزود: با حضور مردم و بسیجیان در مصلی‌های نمازجمعه از ساعت ۹ صبح برنامه‌هایی در راستای مفاهیم اسلامی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: آن چیزی که ما را مقاوم نگه می‌دارد حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

 
محمودی یادآورشد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر و روستا سبب می‌شود تا مردم نسبت به این انقلاب ثابت قدم بمانند.

وی با اشاره به حضور مسئولان درصف مقدم این برنامه‌ها خاطرنشان‌کرد: فرماندار نور در تمام جلسات بر حضور مسئولان در کنار مردم و برنامه‌های هفته بسیج تأکید کرد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو