زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

باید با عزم ملی به مبارزه با مواد مخدر برویم

فرماندار نورگفت: باید با عزم ملی به مبارزه با مواد مخدر برویم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد،اظهارکرد:با توجه به اینکه الگوی مصرف معتادان از مواد مخدر سنتی به صنعتی تغییر یافته است ضروری است شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بحث اعتیاد را بصورت جهادی دنبال کند.

 

 

 

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور افزود: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه‌های خاموش دشمن به سمت سلامت جامعه باید با نگاهی نو به مسئله مبارزه با اعتیاد بپردازیم. وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها به‌عنوان مهم‌ترین و حساس‌ترین رکن جامعه تلاش کنند که آموزش‌های لازم برای روبرو شدن با چالش‌ها وآسیب‌های اجتماعی را فرا گرفته و خود را در برابر تهدیدات مصون‌سازند.

 

 

 

 

 

خنجری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های دشمن در کشورهای اسلامی معتاد کردن جوانان آنان است، عنوان کرد: در مبارزه با مواد مخدر باید نگرش جامعه را تغییر دهیم چون این کار فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه نهادها و ادارات زیادی درگیر این قضیه هستند و باید با عزم ملی به مبارزه این ماده افیونی برویم و تمام سعی خود را بکنیم. وی با خطاب به متولیان فرهنگی شهرستان اظهار کرد : مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان باید با جدیت، آگاه سازی و اطلاع رسانی در مدارس، دانشگاه‌ ها و در جمع خانواده ‌ها به امر پیشگیری کمک کرده و در این راه کوتاهی نکنند.

 

 

 

 

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نورimg_0688

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو