زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ -

مدیریت بحران شهرداری رویان:

شهرداری رویان به منظور مدیریت بحران در آماده باش کامل است

مدیریت بحران شهرداری رویان گفت: شهرداری رویان به منظور مدیریت بحران، کاهش مشکلات و رفع نگرانی شهروندان در آماده باش کامل است.

علی رحمتی با اشاره به آماده باش کامل شهرداری رویان اظهارکرد: به منظور مدیریت بحران، کاهش مشکلات و رفع نگرانی شهروندان کلیه پرسنل و امکانات لجستیک شهرداری رویان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

 

 

 

img_20161123_154315

 

وی گفت: ماشین برف روب شهرداری رویان آماده برف روبی معابر اصلی و فرعی شهر رویان است تا راه‌های اصلی برای تردد عموم هموطنان باز و تردد آسان‌تر صورت گیرد.

 

 

 

img_20161123_154311

 

 

 

 

 

 

مدیریت بحران شهرداری رویان افزود:یک دستگاه لودر شهرداری در حال برف‌روبی و بازگشایی خیابان شهدا در محور گلندرود تا مسکن مهر کاسگر محله است تا روستائیان مسیر این محور به آسانی تردد و امورات خود را انجام دهند.

 

 

 

img_20161123_154308

 

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: نمک و ماسه به اندازه کافی ذخیره شده و در ساعات پایانی عصر امروز به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر در سطح خیابان‌ها و معابر سطح شهر پاشیده می‌شود.

 

 

img_20161123_154318

 

 

 

رحمتی در پایان خاطرنشان کرد:  با توجه به تداوم بارش برف از هموطنان و شهروندان تقاضا می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود در صورت عدم ضرورت از منازل خود خارج نشوند و درصورت لزوم و تردد، نکات ایمنی را رعایت وحرکت خودروها با زنجیر چرخ، حرکت با دنده سنگین وهمراه داشتن لباس گرم و پتو و… و عابران نیز با لباس گرم از منزل خارج شوند و در صورت بروز مشکل با ستاد بحران شهرداری رویان ۴۴۵۴۲۲۲۲ و۴۴۵۴۲۲۲۳ وخدمات شهری ۰۹۱۱۲۲۲۱۵۲۲ و دستگاه امدادی هلال احمر ۱۱۲ و اختلالات برق ۱۲۱ تماس گرفته و مشکلات را گزارش دهند.

 

 

 

 

 

img_20161123_154322

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو