زمان انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۵ -

تعطیل نکردن سه شنبه بی تدبیری دولت بود

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی هوا در روزهای اخیر، گفت: تعطیل کردن بین التعطیلین می توانست مانع تعطیلی اجباری در هفته های آینده شود.

به گزارش سرای نور؛ پرویز سروری در صحن علنی شورای شهر تهران با تشکر از راهپیمایی عظیم مردمی که در روز اربعین عظمت جهان اسلام و جهان تشییع را به دنیا نشان داد، افزود: این راهپیمایی میلیونی نشان داد که چطور به رغم همه تهدیدها و ارعاب ها همدلی شکل می گیرد.

وی با تقدیر از بسیج شهرداری که بهترین خدمات را در موکب خود ارائه داد، گفت: همچنین از استانداری تهران به خاطر اقدامات زائرپسندی که در نجف اشرف انجام داد و زیباسازی شهرداری تهران به دلیل نصب تمثال شهدا قدردانی می کنم.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک تهران روز یکشنبه گذشته که تا ساعت ۲۳:۳۰ کلانشهر تهران را قفل کرده بود، افزود: دلیل این موضوع تعطیل نشدن نمایشگاه های مختلف در تهران است.

سروری توضیح داد: ما نمایشگاه بسیار بزرگ و ویژه ای به نام شهر آفتاب دایر کردیم اما متاسفانه هنوز شاهدیم که هر روزه در تهران نمایشگاه های مختلف برگزار می شود. نماینده پلیس راهور نیز اعلام کرد یکی از مهمترین دلایل ترافیک روز یکشنبه اختتامیه نمایشگاه لوازم خانگی بود.

وی با بیان این مطلب که چه زمانی قرار است به این موضوعات پایان دهیم، گفت: تسهیلات بسیار خوبی در شهر آفتاب ارائه شده اما متاسفانه هنوز آن استقبالی که باید از آن صورت نمی گیرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به غفلت دولت در رابطه با آلودگی هوا، افزود: از ابتدای مهر ماه شاهدیم که دولت هر از گاهی به دلیل آلودگی هوا مدارس و ادارات را تعطیل کرده است.

وی اضافه کرد: اگر دولت امروز (سه شنبه)را که بین التعطیلین بود تعطیل می کرد مردم ۵ روز فرصت داشتند که از تهران خارج شوند و هوا بار دیگر پاکیزه شود اما اکنون قطعا شاهد آلودگی هوا در هفته آینده خواهیم بود که در آن صورت دولت مجبور می شود روزهای غیرتعطیل را تعطیل کند، این نشان دهنده بی تدبیری است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو