زمان انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۵ -

آخوندی باید استعفا می داد/ ۵۰ نماینده مجلس موافق استیضاح هستند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، عزم مجلس برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی را جدی دانست و افزود: آخوندی باید برای التیام درد حادثه دیدگان وجامعه استعفا می داد.

به گزارش سرای نور؛ ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است و با آغاز جلسات مجلس، طرح استیضاح  وزیر هم به صورت رسمی اعلام وصول میشود.

لارگانی ادامه داد: درحال حاضر حدود ۵۰ نفراز نمایندگان مجلس برای  استیضاح وزیر راه اعلام آمادگی کرده اند، البته تعداد نمایندگان موافق بیشتر است اما چون در حوزه های انتخابی به سرمی برند، تنها ۵۰ نفر موفق به امضا شده اند.

وی بیان کرد: در این حادثه مردم از وزیر راه وشهرسازی گله مند و ناراضی هستند زیرا آخوندی به جای عذرخواهی از مردم اعلام کرد که حادثه دیدگان نگران نباشند زیرا بیمه، خسارت آنها را پرداخت می کند که این اظهارات برای مردمی که از جان خود در دفاع مقدس گذشتند، گران تمام شد.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:  انتظار داشتیم که رییس جمهور هم به علت ضعف در مدیریت راه آهن از مردم عذرخواهی کند که چنین اقدامی از سوی دکتر روحانی انجام نشد ضمن اینکه رییس جمهور نسبت به لغو سخنرانی علی مطهری اظهار ناراحتی کرد تصور می شد نسبت به کشته شدن ۴۴ نفر از هموطنان هم ابراز ناراحتی نماید.

لارگانی افزود: وزیر برای التیام بخشی دردهای جامعه و حادثه دیدگان حتی می توانست استعفای صوری خود را به رییس جمهور تقدیم کند و رییس جمهور این استعفا را نپذیرد اما چنین اقدامی هم از سوی آخوندی انجام نشد.

وی تصریح کرد: آخوندی، چهار ماه قبل گزارشی را درباره پیشرفت حمل و نقل ریلی به مقام معظم رهبری ارائه داد و در آن اعلام کرد که امینت خطوط ریلی افزایش یافته به گونه ای که اگر در مسیر تهران- مشهد، لوکوموتیو ران سکته کند حادثه ای برای مسافران رخ نمی دهد زیرا دارای سیستمی اتوماتیک است اما حادثه برخورد دو قطار درشرایطی رخ داد که لوکوموتیوران در سلامت کامل به سر می برد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو