زمان انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ -

ادامه بارش ها در غرب/ سامانه بارشی شنبه از کشور خارج می شود

سامانه بارشی همچنان در استان های غرب و مرکز دامنه های البرز فعال است.

به گزارش سرای نور؛ بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور فعال بوده و سبب ابرناکی بارش باران، وزش باد و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی شده است که در نواحی سردسیر شمالغرب و زاگرس مرکزی و در ارتفاعات البرز، بارش به صورت برف خواهد بود.

بر اساس این گزارش، بارش ها تا ظهر امروز در برخی از مناطق استان لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب اصفهان، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و کرمانشاه شدت داشت و از بعد از ظهر به تدریج از شدت بارش ها در شمال غرب و غرب کشور کاسته می شود، ولی در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و جنوب غرب اصفهان بارش ها در بعد از ظهر نیز شدت خواهد داشت.

همچنین امروز در استان های ساحلی دریای خزر، دامنه البرز غربی، شمال غرب و تا اواخر وقت در برخی مناطق شمال شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، روز شنبه بارش پراکنده در برخی نقاط شمالغرب و شمالشرق و رگبار و رعد و برق در خوزستان را شاهد خواهیم بود و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

روز شنبه نیز برخی مناطق دامنه های جنوبی البرز و شمالشرق کشور وزش باد شدید خواهند داشت. از اواسط وقت امروز با نفوذ زبانه های پرفشار، دمای هوا در نیمه غربی کشور و روز شنبه در شمالشرق و شرق به طور نسبی کاهش می یابد.

روز یکشنبه در غالب مناطق کشور جو نسبتاً پایدار پیش بینی می شود.

دمای هوای امروز تهران به ۹ درجه بالای صفر می رسد. حداقل دمای امشب تهران ۵ درجه خواهد بود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو