زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ -

معاون فرماندار نور و سرپرست بخشداری بلده :

ضرورت برخی اقدامات برای افزایش رفاه اجتماعی و حقوق اولیه مردم بلده

معاون فرماندار نورگفت: باید برای افزایش رفاه اجتماعی و حقوق اولیه مردم بلده مشکلات جاده، آب، برق، گاز و سوخت بررسی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور، سعید یزدانی در جلسه معارفه بخشدار بلده اظهارکرد: دوران خدمتم در در کنار مردم صبور، شریف و آگاه بخش بلده، برگ زرین با خاطرات شیرین به همراه دارد.

وی گفت: مدیرانی که در بلده کار می‌کنند فرشتگانی هستند که با دست خالی و تمام وجود خدمت می‌کنند.

معاون فرماندار نورافزود: کارکردن در بلده بسیار متفاوت است زیرا در این منطقه باید در بستر اجتماعی، همراه و همدل مردم باشید.

این مسئول افزود: نخبگان دنیا باید جایگزین یکدیگر در حکومت سیاست و اقتصاد و… شوند تا از نخبگی خارج نشوند.

یزدانی در ادامه تصریح کرد: میز امانتی که به نام کسی سند زده نمی‌شود و به نظام جمهوری اسلامی وابسته است و در حاکمیت دینی واسلامی احیاء، استمرار و ماندگاری میزها مدیون خون شهدا است و مدیرانی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند، باید این شرایط را بدانند.

وی گفت: اقداماتی برای افزایش رفاه اجتماعی و حقوق اولیه مردم بلده ضروری است، پل کلیک که در سیل از بین رفته با اختصاص ۳۰۰ میلیون این پل در حال ساخت است، راه‌های پرخطری که نیاز به حفاظ دارند که این مناطق شناسایی شده است، گازرسانی به این منطقه با جمعیت روستایی و شهری و دمای منفی ۲۰ درجه از اولویت‌های این منطقه است.

معاون فرماندار با اشاره به سالن ورزشی شهر بلده که چندین سال نیمه‌کاره مانده است، خاطرنشان کرد: از محل تملک مبلغی به این پروژه اختصاص داده شد که باید پیگیری شود.

این مسئول به مشکل آب شرب بلده اشاره کرد و یادآورشد: قطعه زمینی در بلده در اختیار آب و فاضلاب قرار دادیم که انتظار داریم در کنار این منبع ذخیره، یک منبع ذخیره دیگر نیز اضافه شود و در سال ۹۵ شاهد کلنگ زنی منبع آب شرب در شهر بلده باشیم.

یزدانی در افزود: کار زیر بنایی ۳ کیلومتر مسیر یالرود انجام شده و ۳ روستا برای آسفالت در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به مشکلات برق، سوخت و معادن در این بخش تاکید کرد: باید این مشکلات بررسی و رفع شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو