زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ -

بخشدار جدید بلده:

توقف بهره گیری از پتانسیل های بالای منطقه بلده

بخشدار جدید بلده در آیین معارفه خود گفت: بهره گیری از پتانسیل‌های بالای منطقه بلده متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،؛ سید سجاد رضایی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته های حقوق بین الملل و مطالعات بین الملل و دانشجوی دکترای حقوق بین الملل است.

 

 
رضایی از سال ۱۳۸۵ به استخدام وزارت کشور درآمده و از همان ابتدا تا سال ۱۳۹۰ در بخشداری بلده به عنوان مسئول سیاسی و انتخابات شوراها و دهیاران بخش بلده و در همین مدت حدود ۹ ماه نیز متصدی امور بخشداری بود.

 

 

 
وی بعد از این مدت در بخشداری مرکزی نور به عنوان مسئول سیاسی و انتخابات شوراها ودهیاران مشغول به خدمت بوده است.

 

 

 
رضایی،در آیین معارفه  سمت جدید  خود اظهار کرد: شما مردم  شریف  بلده و روستاهای  تابعه ی این بخش امروز با حضور پرشور خود در این مراسم ، حجت  را بر من تمام  کردید و من نیز با برعهده گرفتن این مسئولیت  به عنوان  عالی ترین مقام دولتی در بخش کمتر توسعه یافته بلده ، تمام تلاشم  بر این است  که  در خدمتگزاری به  شما مردم  فهیم  این بخش بکوشم  و اسیر منیّت شیطانی در  پست سازمانی آن  نشوم.

 
بخشدار  جدید بلده گفت: بهره گیری از پتانسیل‌های بالای  منطقه بلده، متوقف شده است.
وی افزود: از  تمامی ظرفیتها،منابع، نخبگان و سرمایه گذاران بخش، شهرستان، استان و کشور در  اعتلا و پیشرفت  بیش از پیش  بلده ی  کم برخوردار بهره میبرد و استقبال می‌کنم.
این مسئول تصریح کرد: با اقدامات موثر، مهاجرت معکوس در بلده رقم  می‌زنم و در آینده ای نزدیک  به جای مهاجر فرستی  شاهد مهاجر پذیری در این بخش هستیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو