زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ -

ضرغامی: برنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم

رئیس اسبق رسانه ملی گفت: تا این لحظه نه قصدی و نه برنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.

به گزارش سرای نور؛ سیدعزت الله ضرغامی بعدازظهر امروز در حاشیه سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که به مناسبت روز دانشجو صورت گرفت، در پاسخ به پرسش دانشجویی که حضور پررنگ وی در فضای مجازی را نشانه ای برای حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده عنوان کرده بود، اظهار داشت: حضور من در فضای مجازی را به حساب هر چیزی می خواهید، بگذارید اما کاری که من می کنم این است که به عنوان یک فعال فضای مجازی هم تاثیرگذاری داشته باشم و دیدگاههای خود را منتشر کنم و هم قواعد فضای مجازی را بشناسم.

وی افزود: اتفاقا رهبر معظم انقلاب هم در حکمی که به من برای عضویت در شورای عالی فضای مجازی دادند نکات دقیقی را به عنوان ماموریت های من در فضای مجازی گوشزد کردند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: راجع به انتخابات ریاست جمهوری نیز ۱۰ سال است که من یک حرف واحد را تکرار می کنم و باز هم همان را می گویم که تا این لحظه نه قصدی دارم و نه برنامه ای برای حضور در انخابات ریاست جمهوری دارم و نه فکری کرده ام.

ضرغامی تاکید کرد: گاهی اوقات هم که دوستان نکته ای را مطرح می کنند و جلسه ای می گذارند، من شرکت نمی کنم؛ آنچه مهم است این که گفتمان انقلاب اسلامی را در همه انتخابات ها مطرح کنیم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو