زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ -

فرماندار شهرستان نور :

رفع مشکلات واحدهای تولیدی با توجه به شرایط کشور، زمینه حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی با توجه به شرایط کشور با مشکل مواجه هستند، گفت: باید زمینه حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فراهم شود.

به گزارش سرای نور؛هادی خنجری در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که با حضور استاندار و برخی مدیران کل استانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی شهرک صنعتی چمستان به‌دلیل مشکلات نمی‌توانند از ظرفیت کامل استفاده کنند.
وی افزود: اوقافی بودن، بدهی و معوقات به بانک‌ها نیز بر مشکلات افزوده است و سبب شده تا بیشتر تلاش تولیدکنندگان صرف پیگیری اداری و بانک‌ها برای کاهش مشکلات شود و حتی نیمی از ظرفیت تولید هم بهره‌برداری نشود.
فرماندار نور تصریح کرد: ستاد تسهیل رفع موانع تولید شهرستان هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و در حد توان شهرستان رفع و یا به استان منعکس و پیگیری می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: قالب واحدهای تولیدی با توجه به شرایط کشور با مشکلات فراوانی مواجه هستند، بنابراین جلسه حاضر پیرو جلساتی در تهران و شهرستان، امروز با حضور استاندار برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برگزار شد تا مشکلات مسیر تولید رفع و شاهد سرمایه‌گذاری، اشتغال و افزایش تولید باشیم.
خنجری با اشاره به آمادگی سرمایه‌گذاری یک شرکت برای تولید موتور ژنراتور، تولید لوله و شیلنگ آب برای مصارف کشاورزی، صنایع پتروشیمی و… اظهار کرد: این سرمایه‌گذار به زمین برای احداث کارخانه نیاز دارد که با توجه به کمبود زمین در غرب مازندران باید از ظرفیت شهرک صنعتی چمستان استفاده کرد و این سرمایه‌گذار نیازی به تسهیلات بانکی هم ندارد، حمایت شود.
وی گفت: سرمایه‌گذار تاکید دارد در صورت تامین زمین مورد نیاز فاز نخست کارخانه تا تابستان افتتاح و فعال شده و بلافاصله فاز‌های دو و سه نیز همزمان آغاز می‌شود.

منبع:روابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو