زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ -

معاون عمرانی استاندار مازندران:

ترمیم زیرساخت‌ها در شهرستان نور ضروری است

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ترمیم زیرساخت‌ها در شهرستان نور ضروری است و تمام مدیران، بخشداران، شهرداران ،شوراها و حتی دهیاران باید در کنار هم برای رفع مشکلات مردم بکوشند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه شورای اداری شهرستان نور با حضور معاون استاندار مازندران، با محوریت معارفه شهردار نور برگزارشد.

علی نبیان در این جلسه اظهار کرد: بارش برف در مناطق جلگه‌ای بیشتر از مناطق کوهستانی بوده است و در این بحران اقدامات خوبی از سوی مسئولان انجام گرفت، اما با این حال شاهد چالش درجوربند، لاویج، بلده، واز و گلندرود بودیم که حضور مدیران دستگاه‌های مختلف سبب شد که بتوانیم در این زمان، خدمات را به مردم ارائه و استمرار در خدمات رسانی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به چالش‌های ایجاد شده در بخش کشاورزی تصریح کرد: محصول مرکبات و کیوی بسیاری از کشاورزان در معرض آسیب قرار گرفت که دولت تدبیر و امید برای جبران قسمتی از این خسارت اقدام مناسبی انجام داد و با تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان با سود تسهیلات ۱۰ درصد برای کشاورزان، ۳۰ میلیارد تومان پرداخت کمک بلاعوض، ۲۰ میلیارد تومان به صندوق بیمه محصولات کشاورزی تعلق گرفت تا از کشاورزان آسیب دیده حمایت شود.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: در بحران برف، همه مدیران دستگاه‌ها در تلاش برای رفع مشکلات و چالش‌ها بودند.

این مسئول بر ترمیم زیرساخت‌ها در شهرستان نور تأکید کرد و افزود: تمام مدیران، بخشداران، شهرداران و شوراها و حتی دهیاران باید در کنار هم برای رفع مشکلات مردم بکوشند.

نبیان اظهار کرد: باید خدمات مطلوب و مناسب در شهرداری به مردم ارائه شود تا برای عامه مردم محسوس باشد.

وی افزود: مردم شهرستان نور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور ۹۶ درصدی خود در پای صندوق‌های رای در کنار مسئولان شهر بودند و افتخارآفرینی کردند، شایسته بهترین خدمات شهری هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بودجه مصوب ۲۰ میلیارد تومانی شهرداری نور افزود: تاکنون ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن محقق گشته است.

این مسئول تصریح کرد: اعضای شورای شهر نور کسی را در سمت شهردار نور برگزیدند که کارشناسی ارشد در زمینه برنامه ریزی توریسم دارد و برای شهری با عنوان “پایتخت ساحلی ایران” ضروری است که تمام امکانات و برنامه‌ریزی‌ها برای جذب توریست انجام شود تا شاهد زیباترین تحولات در مناطق شهری، جذب توریسم و ایجاد در آمد پایدار باشیم.

نبیان از شهردار جدید نور خواستار نگاه منطقی، عقلانی و شرعی به شهر و مسائل درون شهری شد و افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظامی باید در کنار هم گام‌های بلند و مؤثری برای پیشرفت روز افزون شهر و منطقه بردارند و اگر مشکل و کاستی مشاهده شد با مراجعه به شهردار یا هر مسئولی دیگر رفع شود و نیاز به مراجعه افراد به استان و درخواست رفع مشکل از مدیران استانی نباشد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو