زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ -

هلاکت ۷۰ داعشی در حمله هوایی/آزاد سازی قریب الوقوع شرق موصل

هلاکت دهها داعشی در حمله نیروی هوایی عراق به مواضع داعش در غرب موصل و آزاد سازی قریب الوقوع شرق این شهر از لوث داعش از مهمترین اخبار عملیات آزاد سازی آن است.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از النهرین، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در عملیات دقیق نیروی هوایی عراق دهها داعشی به هلاکت رسیده و شماری دیگر نیز زخمی شده اند.

در این بیانیه آمده است: پس از اینکه گزارش هایی درباره نشست سرکرده های داعش در منطقه ای در چند کیلومتری غرب ناحیه تل عبطه در غرب موصل گزارش شد و اینکه تروریستها در حال طراحی عملیات تروریستی ضد یگانهای عراقی محاصره کننده تلعفر هستند، نیروی هوایی عراق در حمله ای دقیق، مرکز تجمع سرکرده های داعش را هدف قرار داد.

وزارد دفاع عراق بیان کرد: در این حمله هوایی ۲۰ سرکرده داعش و ۵۰ تروریست دیگر به هلاکت رسیدند. این حاصل عملیات اطلاعاتی و امنیتی بود.

از سوی دیگر عبدالوهاب الساعدی فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم در موصل اعلام کرد: یگانهای مبارزه با تروریسم از هیچ محله ای در شرق موصل عقب نشینی نکرده اند و متحمل تلفات و خسارتی نشده اند.

وی افزود: نیروهای مبارزه با تروریسم در حال پاکسازی مناطقی که قبلا آزاد شده از مین ها و بمب ها و ادوات بمبگذاری شده داعش هستند.

الساعدی تاکید کرد: فقط تعداد اندکی در شرق موصل هستند و به زودی این منطقه از لوث داعش آزاد می شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو