زمان انتشار: ۳ دی ۱۳۹۴ -

سردار نقدی در یادواره سهدای جامعه ورزش مازندران:

اشرافی‌های آقازاده در فتنه ۸۸ به اراذل و اوباش چک‌پول می‌دادند/اعلام آمادگی جوانان از سراسر کشور برای حضور در سوریه/«فتنه»، «نفوذ» و «نفاق» در کمین انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه مردمی 9 دی قیام مردم علیه اشرافی‌ها و مرفهین بی‌درد و کسانی که به خاطر منافع شخصی پا روی ارزش‌ها گذاشتند، بود.

به گزارش سرای نور؛سردار محمدرضا نقدی چهارشنبه‌شب در یادواره شهدای جامعه ورزش‌ مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری با بیان اینکه در نزد پروردگار چیزی با ارزش‌تر از قطره‌ای از خون شهید نیست، اظهار کرد: زورگویان و مستکبرانی که مثل گرگ‌های وحشی به کشورهای اسلامی حمله می‌کنند، هنوز قدرت شهدا را درک نکرده‌اند، آنها کشته‌شدگان جبهه باطل را که انسان‌های وحشی و شرور هستند، با شهدای جبهه مقاومت برابر می‌دانند.

وی مقام شهید را مقام اخلاص، پاکی و پاک‌دامنی دانست و افزود: با کشته شدن هر تروریست، جبهه باطل روبه نابودی می‌رود اما با چکیدن هر قطره از خون شهید، صدها مجاهد روییده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: زندگینامه هر یک از شهدا کتاب انسان‌سازی است و سطربه‌سطر وصیت‌نامه‌های شهدا پر از نور است، ورزشکاران اگر از سیره شهدا پیروی کنند تمام سکوهای قهرمانی دنیا را از آن خود می‌کنند.

نقدی ادب، پشتکار و تلاش ۵ هزار شهید ورزشکار کشور را درس بزرگی برای نسل امروز و فردا دانست و گفت: پهلوان شهید بهرام اسدپورگلوگاهی ورزشکاری متواضع و مودب بود، به والدین خود احترام می‌گذاشت و جایگاه اجتماعی بالایی در جامعه داشت.

وی بیان کرد: اخلاق و منش شهید بهرام اسدپور گلوگاهی الهام‌گرفته از سیره امام خمینی (ره) بود که با وجود آسیب‌دیدگی زانو نماز خود را درست خواند و همواره درحال کار، تلاش و کوشش برای تأمین معیشت خانواده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روحیه گذشت، اخلاق و مرام انسانی شهید اسدپور الگویی برای جوانان شده است، اما دشمنان اسلام ذره‌ای آشنایی با این مرام ندارند و آمریکای جنایت‌کار به‌دنبال ثروت، نفت، اورانیوم کشورها است و همه چیز را به هر قیمتی برای خود می‌داند که فرق بین جبهه حق و باطل نیز در همین مرام انسانی است.

نقدی گفت: امروزه آمریکا به شرکت‌های تروریستی متوسل شده و اراذل و اوباش را از سراسر کشورها اجیر می‌کند تا به نیابت از آمریکا در کشورهای اسلامی بجنگند.

وی تصریح کرد: آنها در گمراهی به‌سر می‌برند و جنس رزمندگان اسلام مجاهد در راه خدا که با شجاعت و آگاهی به میدان آمده‌اند را با انسان‌های شرور و تروریست اشتباه گرفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خیل عظیمی از جوانان ایران زمین در هر نقطه‌ای از کشور برای حضور در جبهه‌های مقاومت اعلام آمادگی کرده‌اند و برای حضور در سوریه لحظه شماری می‌کنند، بیان کرد: پاسداران بازنشسته نیز باوجود اینکه چندین سال در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه کرده‌اند خود را جامانده از قافله شهدا می‌دانند و با شور و شوق زیاد برای اعزام به سوریه به عنوان مستشار نظامی احساس تکلیف می‌کنند.

نقدی تاکید کرد: روحیه مقاومت، سرمایه بزرگی است که ما وارث آن هستیم و باید امانت‌دار این سرمایه عظیم باشیم و حق شهدا را به جا بیاوریم و از آرمان و ارزش‌های نظام دفاع کنیم.

وی گفت: حماسه مردمی ۹ دی قیام مردم علیه اشرافی‌ها و مرفهین بی‌درد و کسانی که به‌خاطر منافع شخصی پا روی ارزش‌ها گذاشتند، بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: فتنه‌گران خیانت بزرگی در حق ملت کردند و با اقدام خود زبان دشمن را دراز کردند، عده‌ای مدعی انقلاب بودند و معتقد بودند آنها انقلاب را به پیروزی رساندند و حق دارند همه آراء را برای خود بدانند.

نقدی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از اشرافی‌های آقازاده به افراد شرور چک‌پول می‌دادند تا در خیابان ها به فتنه دامن بزنند، ملت هوشیار و بابصیرت ایران پشت سر فتنه‌گران حرکت نکردند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه مردم در ۹ دی و در برخی استان‌ها در ۸ دی سال ۸۸ از انقلاب حمایت کردند، اما فتنه‌گران هنوز نفهمیده‌اند که این انقلاب باید به‌دست امام زمان(عج) برسد و هرکسی که در مقابل انقلاب بایستد، هلاکت خود را ثبت کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید بسیار مراقب باشیم زیرا «فتنه»، «نفوذ» و «نفاق» در کمین انقلاب است، باید پای ارزش‌ها بایستیم و با تعهد راه شهدا را ادامه دهیم.منبع:دانا

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو