زمان انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ -

نشست استاندارمازندران با مسئولین دانشگاه علم وصنعت ایران

جلسه‌ ای با حضوراستاندار مازندران ومسئولین دانشگاه علم وصنعت ایران درشهرستان نوربرگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛مهدی علائیان رئیس دانشگاه علم و صنعت‌ -‌‌‌ واحد نور در این جلسه با اشاره به مشکلات دانشگاه علم و صنعت‌‌ – واحد نور بیان داشت : در سال ۷۶، توافقی بین دانشگاه علم و صنعت ایران و استانداری مازندران و مسئولان شهرستانی صورت گرفت، و براساس آن توافق باید ۲۵ هکتار زمین از منابع طبیعی، به این دانشگاه ،به شرط عدم ساخت و ساز و برای فضای عمومی و تفریحی دانشجویان واگذارشود و دانشگاه علم و صنعت نیز متعهد شد ،یک هکتار زمین برای ساختمان دانشگاه علم و صنعت ایران- واحد نور خریداری  نماید.

باتوجه به این که خیرین یک هکتار زمین، برای ساخت و ساز ساختمان علم و صنعت خریداری نمودند ،اما تا کنون به دلیل مشکلات متعدد، زمین ۲۵هکتاری تحویل داده نشد. مهدی علائیان بیان داشت :با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه ازنفرات ممتاز و رتبه های کمتر از ۵۰۰ کنکور سراسری  هستند، امیدواریم برای پیشرفت این دانشگاه با حمایت استاندار مازندران و مسئولین ،هرچه سریع تر اقدامات لازم انجام شود.

دکتر سید‌ ین معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه علم و صنعت ایران در این جلسه از طرف رئیس دانشگاه علم و صنعت از حضور استاندار مازندران تقدیر نمودند و حمایت همه جانبه دانشگاه علم و صنعت ایران را از واحد نور اعلام کرد. وی تصریح نمود: برای پیشرفت و تسریع در کار، نیازمند حمایت استاندار مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی هستیم .

ربیع فلاح استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه برخی قوانین اداری، سبب کندی در کاراست افزود : باید تلاش کنیم تا با تسهیل درامور، سبب تسریع در پیشرفت کارها شویم .فلاح تصریح کرد: ما برای پیشرفت کارها، از بخش های مختلف خصوصی و دولتی حمایت می کنیم.

استاندار مازندران با ابراز خرسندی از افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران- واحد نور در مدت مدیریت مهدی علائیان از تعداد ۲۰ نفر به ۴۰۰ نفر، با ۱۴ رشته گرایش تحصیلی ،از ایشان تقدیر نمود.

ربیع فلاح از شهرستان نور به عنوان یک شهر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و سیاسی با وجود بزرگان و شاعران همچون شیخ فضل الله نوری ، علامه محدث نوری ، ابو عبدالله ناتلی ، بنان و نیما یوشیج و… نام برد و خاطر نشان کرد : دانشگاه علم و صنعت از نظر اعتبار علمی ، سبب پیشرفت شهرستان نور و استان مازندران خواهد شد.

فرماندارنور با تشکراز حضور استاندارمازندران در شهرستان نور افزود : دانشگاه علم و صنعت برای شهرستان نور، از نظر علمی ،بسیار با اهمیت است که  برای حفظ این محیط علمی باید تلاش کنیم. هادی خنجری اظهار داشت : باید برای پیشرفت در کار دانشگاه با تعامل و حمایت مسئولین، سبب تسریع در کار شویم.

فیاضی در این جلسه به اهمیت دانشگاه علم و صنعت به عنوان یکی از دانشگاه های مهم ایران اشاره نمود و افزود : این دانشگاه علاوه بر تأثیر در پیشرفت علمی شهرستان نور، تأثیر بسزایی در استان نیز خواهد داشت.

عبد الوحید فیاضی خواستار همکاری مسئولین استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات این دانشگاه شد.

در پایان موافقت نامه ای بین استاندارمازندران و سیدین معاونت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه علم وصنعت ایران به امضاء رسید که درآن، استانداری مازندران متعهد شد تا ظرف حداکثر ۶ ماه، زمین ۲۵ هکتاری را در اختیار دانشگاه بگذارد و در مقابل دانشگاه علم وصنعت متعهد شد، ظرف کمتر از ۶ ماه ، نقشه طرح و اجرای ساختمان ۴ هزار متری را دریافت و پی ریزی و اساس (فوندانسیون) ساختمان را آماده نمایند.

این جلسه باحضور استاندار مازندران،سیدین معاون اداری وپشتیبانی دانشگاه علم وصنعت ایران، محمدی معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه علم وصنعت ایران، هادی خنجری فرماندار شهرستان نور ،عبد الوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ، مهدی علائیان رئیس دانشگاه علم و صنعت‌ – واحد نور، معتمدین دانشگاه علم و صنعت، محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بخشداران ، اعضای شورای اسلامی وشهردار نور و… برگزار شد . ‌‎

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو