زمان انتشار: ۵ دی ۱۳۹۵ -

حجت‌الاسلام رحیمیان در مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراتر از جناح اصولگرایی است/ دلسوزان انقلاب به این حرکت مردمی بپیوندند

رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» ضمن درخواست از تمام دلسوزان انقلاب اسلامی برای پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراتر از جریان اصولگرایی و مشتمل بر حضور همه معتقدان به آرمان‌های امام و گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش سرای نور؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، در مراسم اعلام موجودیت این جبهه که عصر امروز یکشنبه ۵ دی‌ماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، ضمن اهدای سلام به امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بنده به‌عنوان خادم کوچک این جمع قرار است نکاتی را مطرح و با ذکر توضیحات و مقدماتی، موجودیت این تشکل را خدمت ملت عزیز ایران اعلام کنم.

خبرگزاری فارس: جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراتر از جناح اصولگرایی است/ دلسوزان انقلاب به این حرکت مردمی بپیوندند

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان بابیان اینکه ما در یک پیچ تاریخی و به تعبیری دیگر در لیله‌القدر تاریخ اسلام و تاریخ ایران قرار داریم، ادامه داد: طبیعی است که در این دو موقعیت، انجام‌وظیفه و حتی گناه و تخلف مضاعف است.

رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» تأکید کرد: از یک‌سو، دشمنان اسلام ناب و دشمنان ملت ایران با همه وجود برآنند که اسلام ناب را نابود و نظام برخاسته از انقلاب اسلامی و اسلام ناب را از صحنه وجود براندازند.

وی ادامه داد: آنها بر حسب تجربه تاریخی و بر اثر آیات قرآن که می‌فرماید دشمن به چیزی کمتر از تسلیم محض ما در مقابل خواسته‌های شیطانی رضایت نمی‌دهد، عمل می‌کنند و امروز دشمن مجهزتر از هر زمان دیگری و با ابزارهایی همچون ماهواره و اینترنت و ابزار جنگ نرم که از کارایی بالایی برخوردار است، در عرصه حضور دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه در اوایل پیروزی انقلاب و در زمان امام، دشمن از این همه ابزار برخوردار نبود، تأکید کرد: آنها امروز با بهره‌برداری از همه این ابزارها در تلاش هستند انقلاب و ما را از پای درآورند و از سوی دیگر، در هیچ زمانی در ۱۴ قرن گذشته، اسلام ناب اینگونه از اقتدار و شکوفایی در تاریخ برخوردار نبوده است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر در صحنه کربلا و عاشورا فقط ۷۲ نفر آماده شدند که در راه ولایت کشته و شهید شوند، اما امروز با عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و خون شهدا در سراسر جهان صدها هزار سرباز جان‌برکف آماده فدای جان برای اسلام و پیروی از ولایت و نایب امام زمان هستند.

وی بر همین اساس افزود: آنچه در بحرین و یمن شاهد هستیم، نشانه آشکار از اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است که در تاریخ نمونه‌ای نداشته است، اما باکمال تأسف از منظر دیگر باید گفت که در سطح داخل، علی‌رغم دستاوردهای این نظام برای ما ازجمله امنیت که در همه جای دنیا کم‌نظیر و بی‌نظیر است، اما باید اذعان کنیم که بسیاری از توصیه‌ها و وصایای امام (ره) به منصه ظهور نرسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان اظهار داشت: باید اذعان کنیم که نظام اجرایی ما همواره از اینکه بتواند مشکلات جامعه را برطرف کند ناتوان بوده است و باید با تلخی اذعان کنیم که بخشی از کارگزاران نظام، از مردم فاصله گرفته‌ و به سمت رفاه و ثروت‌اندوزی متمایل شده‌اند.

رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» بابیان اینکه در این شرایط رقت‌بار شاهد هستیم مردمی که امام درباره آن‌ها فرمود ملت ایران از مردم صدر اسلام و از مردم عراق در زمان امام علی (ع) و سیدالشهدا برتر هستند و در طول این مدت، فداکاری خود را به اثبات رسانده و سختی‌های انقلاب و دفاع مقدس را به دوش کشیده‌اند، اما امروز دچار معضل اشتغال، معضل معیشت و اولیات زندگی خود هستند.

وی تأکید کرد: این مسائل گاهی خواب را از چشم رهبر انقلاب ربوده و دل هر متعهدی را درد می‌آورد، لذا در این شرایط وظیفه ما این است که اقدام مناسبی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: همه دلسوزان در نظام ما فراتر از احزاب و جناح‌ها و همه‌کسانی که دغدغه مردم و احیای ارزش‌های اسلامی در جامعه رادارند و به لزوم به‌کارگیری و مشارکت همه مردم در این عرصه و پدید آمدن جبهه‌ای متشکل از مردم و متکی به آن‌ها تأکیددارند، جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جبهه‌ای فراگیر و فراتر از یک یا دو جناح است.

رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» تأکید کرد: ما اصولگرایی را قبول داریم، اما باید بدانیم حل مشکل جامعه ما با یک جناح و ائتلاف بین آنها حل‌شدنی نیست، از این رو مجموعه عناصری که در جامعه هستند و به اصول انقلاب، خط امام، قانون اساسی و تبعیت محض از ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای اعتقاد دارند و دارای این ویژگی هستند، در این عرصه فراخوانده می‌شوند.

وی ادامه داد: همه معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی دست به وحدت و تعاون می‌دهیم و جبهه مردمی خدمتگزاران به جامعه را شکل می‌دهند و با این ویژگی‌ها که برای خدمت به مردم کمربسته‌اند،‌این راه را ادامه می‌دهند، ازاین‌رو هدف از شکل‌گیری این جبهه، پشتیبانی و اقدام صادقانه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان بابیان اینکه رهبر انقلاب هرسال یک نام را برای آن سال تعیین می‌کند، اما چون اقدامات مشخصی صورت نمی‌گیرد، امسال عنوان اقدام و عمل جزو نام سال آمد چراکه متأسفانه برخی حرف زیاد می‌زنند اما در مقام عمل، اثری از اقدام برای رفع مشکلات جامعه نیست.

رئیس هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» تأکید کرد:‌ اقدام صادقانه برای تحقق گفتمان و مطالبات رهبری شامل حل مشکل اشتغال، معضلات، رکود و فساد اقتصادی و اداری و تلاش برای تحقق عدالت است و امیدواریم باصداقت این حرکت ادامه یابد؛ لازم است که تأکید کنیم ما چاره‌ای جز اقدام و عمل صالح برای خدمت به جامعه نداریم و صداقت و راست‌گویی را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه این جبهه فراتر از جریان اصولگرایی است، یادآور شد: این جبهه مشتمل بر همه افرادی که معتقد به اصول خط امام، گفتمان انقلاب،‌آرمان امام،‌راه شهدا، پیروی از ولایت هستند و ما از همین‌جا از همه دلسوزان و دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی خواستاریم که به این حرکت بزرگ مردمی بپیوندند تا به خواست خدا، اقدام و عمل صالحانه و خدمت خاضعانه برای این ملت عزیز محقق شود و نظام اسلامی آن‌گونه که شایسته نام آن است زیر چتر عنایات حضرت ولی‌عصر (عچ) محقق شود.

منبع:بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو